English

علی زینی وند :

صنعت و کشاورزی دو بال توسعه استان کرمان هستند

استاندارکرمان خاطر نشان کرد: : در استان کرمان صنعت و کشاورزی رقیب هم نیستند ، بلکه دو بال توسعه‌ی این استان پهناور هستند.

صنعت و کشاورزی دو بال توسعه استان کرمان هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی وند، استاندارکرمان در مراسم ویدئو کنفرانسی تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی با حضور رئیس جمهوری با اشاره به  ورود مقوله علم و تجربه به بخش کشاورزی استان کرمان تأکید کرد: استان کرمان سهم خوبی از کشاورزی در کشور تصاحب کرده و در مکانیزه کردن کشاورزی در سال‌های اخیر کارهای خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به ورود محصول تحقیقات دنیا در حوزه برخی از محصولات باغی استان افزود : در سال‌های آینده ما صاحب برند خواهیم شد و صنعت پا به پای کشاورزی در استان توسعه پیدا می‌کند و باید در نظر داشت که برخی از محصولات کشاورزی از لحاظ ارزش افزوده می‌تواند جایگزین برای نفت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مناطق به دلیل شرایط اقلیمی، هیچگاه تولید کننده این محصولات نخواهند بود و محصولات کشاورزی ایران مخصوصا کرمان در حال تثبیت شدن در بازارهاست.

سعید برخوری رییس سازمان درحاشیه مراسم سی و پنجمین دوره تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی اظهارداشت: در جنوب کرمان پس از رصد و پایش کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی در سال زراعی ۹۹- ۱۳۹۸ در سطح دهستان ها و شهرستانهای تابعه تعداد ۳۲۷ پرونده تشکیل و پس از بررسی های لازم و در نهایت ۶۱ نفر به عنوان نمونه های استانی جنوب کرمان به ستاد انتخاب نمونه های وزارت جهادکشاورزی معرفی گردیدند که از بین آنها تعداد ۵ نفر به عنوان برگزیدگان ملی  انتخاب شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه