English

سعید برخوری خبر داد :

انتخاب ۵ کشاورز و بهره بردار منطقه جنوب کرمان به عنوان نمونه های ملی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اظهار داشت: در سال زراعی ۱۳۹۹- ۱۳۹۸ تعداد ۵ نفر از بهره برداران و تولید کنندگان نمونه منطقه جنوب کرمان به عنوان نمونه های ملی در سال ۱۳۹۹ معرفی گردیدند .

انتخاب ۵ کشاورز و بهره بردار منطقه جنوب کرمان به عنوان نمونه های ملی

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، سعید برخوری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان این مطلب اعلام کرد: انتخاب و معرفی بهره‌برداران و تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی، از فعالیت های شاخص و الگویی نظام های ترویجی است، که با هدف الگوسازی، شناخت ظرفیت‌های تولیدی و ترویج و توسعه الگوهای موفق اجرا می‌گردد.

رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب استان گفت : انتخاب کشاورز و بهره بردار نمونه ، علاوه بر ارزش نهادن به تلاش کشاورزان و بهره‌برداران باعث ارتقاء جایگاه آنان در چرخه تحقیق، ترویج و زیربخش های اجرایی و بروز الگوهای عملی و قابل اعتماد برای سایر بهره برداران می باشد.

برخوری اظهار داشت: در سال زراعی ۱۳۹۹- ۱۳۹۸ پس از ارزیابی ها  و بررسی‌های لازم توسط کمیته‌های تخصصی ستاد انتخاب نمونه های ملی در وزارت جهاد کشاورزی ، تعداد  ۵ نفر از بهره برداران و تولید کنندگان نمونه منطقه جنوب کرمان به عنوان نمونه های ملی در سال ۱۳۹۹ معرفی گردیدند .

برخوری با تشکر از کلیه کشاورزان و همکاران خود در سازمان جهادکشاورزی جنوب که همراه کشاورزان هستند اظهار داشت : طیب کریمی به عنوان تولید کننده نمونه پیاز، نادرمحمدعلی معزی به عنوان تولید کننده نمونه گندم، کورش کاظمی راد به عنوان تولید کننده نمونه یونجه، محبوبه عبدالله پور به عنوان بانوی نمونه کارآفرین روستایی و احمد کمالی به عنوان بهره بردار نمونه اصلاح و احیای اراضی واگذاری، منتخب کشوری شدند.

وی افزود : این موفقیت در سایه همت و تلاش کشاورزان و مسئولین به دست آمده و نشان دهنده پتانسیل های بالقوه بخش کشاورزی بخش کشاورزی منطقه است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی