English

در ادامه بازدیدهای میدانی استاندارکرمان ؛

قطار بازدیدهای زینی وند به راین رسید

استاندار کرمان در ششمین روز از دهه فجر ۹۹ به منظور افتتاح چند پروژه، بازدید میدانی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها و بررسی کاستی‌ها و مشکلات مردم به بخش راین از توابع شهرستان کرمان سفر کرد.

قطار بازدیدهای زینی وند  به راین رسید

به گزارش خبرگزاری موج کرمان،  علی زینی وند، استاندار کرمان در بدو ورود به شهر تاریخی راین که موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و بابایی فرماندار کرمان نیز وی را همراهی کردند، پس از استقبال بخشدار، امام جمعه و مدیران محلی در گلزار شهداء این بخش حضور و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ ۶۵ شهید گلگون کفن ادای احترام کرد.

زینی‌وند سیستم پایش تصویری شهرداری راین با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان مشتمل بر ۳۲ دوربین در ورودی‌ها، خروجی‌ها و مرکز شهر و ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵جاده‌ای راین با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان را به یاد شهدای انقلاب اسلامی و سپهبد شهید قاسم سلیمانی افتتاح کرد.

بازید از منطقه گردشگری آبشار راین برنامه بعدی استاندار کرمان و هیات همراه به بخش راین بود.

وی با برشمردن ظرفیت بالای این منطقه گردشگری برای جذب توریست داخلی و خارجی، این مجموعه را بی‌نظیر خواند و گفت: برای رونق و ساماندهی بهتر این مجموعه باید کار به دست بخش خصوصی سپرده شود.

همچنین در این سفر با دستور استاندار کرمان عملیات اجرایی باقیمانده مسیر راین به گلزار از ۱۸ بهمن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار موج کرمان، زینی‌وند در بازدید خود از تکمیل اعتبار مورد نیاز محور گلزار به راین از محل اعتبارات استان خبر داد که با تکمیل جاده تا سه ماه آینده، مسیر راین به بردسیر و سیرجان کوتاهتر خواهد شد.

استاندار کرمان در ادامه این سفر یکروزه از باغ شهرداری(طرح جداسازی آب شرب راین از فضای سبز) و خانه بوم‌گردی قندچین بازدید کرد.

وی به روستاهای عنبروتک و گروه نیز سفر کرد و اهالی و دهیاران این منطقه مشکلات خود را با زینی وند مطرح کردند و استاندار نیز از گازرسانی به این روستاها تا شهریور ۱۴۰۰ خبر داد.

روکش آسفالت 'گزک-راین' و 'حسین‌آباد به گروه' جمعا به طول۱۴ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۵۲ هزار میلیون ریال با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت و تعدای از مدیران و مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

قول زینی‌وند به ساکنان ارگ زنده ده میرزا برای کمک به جابجایی روستا استاندار کرمان در در ادامه دیدار با اهالی روستاهای بخش راین، در گفتگو با دهیار و چند خانوار روستای ده میرزا، مشکل اجرای زیر ساخت‌های آب، برق و گاز آنها را برای جابجایی این روستای قدیمی بررسی کرد و برای افزایش سقف وام‌ مسکن روستایی قول پیگیری داد و دستگاه‌های خدمات‌رسان را موظف کرد تا پایان سال نسبت ایجاد زیرساخت‌ها اقدام کنند.

افتتاح دامپروری صنعتی گوسفند داشتی به ظرفیت ۲۰۰ راس بالغ و ۲۰۰ راس مواد با میزان تسهیلات ۹۵۰ میلیون تومان و طرح آبیاری کم فشار به مساحت ۹۶ هکتار به نمایندگی از ۷۳۰ هکتار سطح اجرا شده در سال ۹۹ از دیگر پروژه های افتتاح شده بخش راین در دهه فجر با حضور استاندار کرمان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر