English

امام جمعه نوشهر:

هنرمندان در برابر هجمه های تبلیعاتی دشمن بایستند

امام جمعه نوشهر گفت: هنرمندان و اهالی رسانه می‌توانند در برابر این هجمه های تبلیغاتی دشمن با کارهای فرهنگی و هنری بایستند و حقایق را بازگو کنند.

هنرمندان در برابر هجمه های تبلیعاتی دشمن بایستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ در جمع اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان نوشهر با تبریک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) روز زن و روز مادر و نیز ولادت حضرت امام (ره) اظهار داشت: باید همیشه رضایت خدا و امام زمان (عج) و ولی خدا را در نظر داشته باشیم که در این میان رضایت خدا از همه بالاتر است و همیشه همه تلاش ما این باشد که در همه کارهایمان رضایت خدا در آن دخیل باشد.

وی ادامه داد: دشمن در تصویر سازی خودش نهایت سیاه‌نمایی را از ایران و انقلاب اسلامی دارد و این فقط برای اغوا و گمراه کردن جهان نیست بلکه علاوه بر آن، برای اغوا کردن مردم جامعه ما است از تا ناامید شوند.

امام جمعه شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: دشمن از یک سو از انقلاب و کشور ما تصویر بد نشان می دهد و از سوی دیگر از اروپا و آمریکا تصویرهای خوب می دهند و هدفشان این است که به مردم ما بگویند اگر رفاه و آسایش و پیشرفت می‌خواهید باید به آنها وابسته شوند و تا وابسته نشوند راه نجاتی برایشان نیست.

وی با اشاره به اینکه این وابستگی را در دوران طاغوت داشتیم مگر چه برکتی برای کشور ما داشت، تصریح کرد: دشمن در تبلیغات خودشان، بمباران شدید تبلیغاتی دارند و این بسیار فراوان و اثرگذار هم است.

حجت الاسلام مشایخ تأکید کرد: هنرمندان و اهالی رسانه می‌توانند در برابر این هجمه های تبلیغاتی دشمن با کارهای فرهنگی و هنری بایستند و حقایق را بازگو کنند.

وی با بیان اینکه حضرت امام در فرمایشات خود فرمودند «انقلاب ما را باید صادر کرد»، افزود: منظور ایشان این بود که فرهنگ صادر شود و صدای اسلام به گوش جهانیان برسد که همین گونه نیز شد.

امام جمعه نوشهر اظهار داشت: یکی از چیزهایی که صادر شد همین فرهنگ بسیج است و فرهنگ بسیج در ابعاد مختلف به کشورهای گوناگون دنیا رسید و شما هنرمندان بسیجی در همین مسیر هستید و بهتر می توانید کار کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه