English

حسن شیرپور خبرداد؛

مهار آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

مدیر HSEE منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان گفت: آتش سوزی بعدازظهر جمعه در ساختمان اداری یکی از پیمانکاران منطقه ویژه مهار شد.

مهار آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسن شیرپور در تشریح حادثه بعد ازظهر جمعه در سایت جنوبی منطقه ویژه پارسیان بیان داشت: آتش سوزی ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه از مهمان سرای شرکت عمران ساحل شامل ۴ اتاق اغاز شد و به کانکس اتاق کنترل کیفی سرایت کرد. 

وی اظهار داشت: آتش سوزی موجب تخریب کامل مهمانسرا و دو کانکس شرکت پیمانکار شد، این آتش سوزی همچنین به تجهیزات داخلی ساختمان شرقی که در مجاورت ساختمان مهمانسرا واقع بود خسارت هایی وارد کرد.

مدیر HSEE منطقه ویژه پارسیان گفت: با همکاری اکیپ های آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و آتش نشانی شهرهای کوشکنار،دشتی و پارسیان و تانکرهای آب رسانی پشتیبان این آتش سوزی مهار شد.

شیرپور با ابراز تشکر ویژه از همکاری فرماندار پارسیان، بخشداران و شهرداران شهرهای کوشکنار، دشتی و پارسیان خاطرنشان کرد: با ورود به موقع واحدهای امدادرسان و اقدامات انجام شده این آتش سوزی به طور کامل مهار و خاموش شد.

 شیرپور در پایان با بیان اینکه علت اصلی وقوع آتش سوزی در دست بررسی است گفت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشت و تیم های ارزیاب در حال برآورد خسارت های مالی می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه