English

حسن خلج طهرانی:

اختصاص ۳۵هزار میلیارد ریال اعتبار جهت تامین زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از اختصاص ۳۵هزار میلیارد ریال اعتبار جهت تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس خبرداد.

اختصاص ۳۵هزار میلیارد ریال اعتبار جهت تامین زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با تائید مطلب فوق در خصوص اعتباری بالغ بر ۳۵هزار میلیارد ریال جهت تامین زیرساخت های موردنیاز  سرمایه گذاری بخش خصوصی توضیح داد: این اعتبار جهت تامین زیرساخت های ۲۵۰۰هکتار سایت توسعه منطقه ویژه طی بازه زمانی چهارالی پنج ساله اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: توسعه زیرساخت های این ناحیه شامل آب، برق و روشنایی، گاز، خطوط ارتباطی، جمع آوری آب های سطحی و پست برق به طورکلی تمامی نیازهای بخش خصوصی برای ورود عملی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه را تامین می سازد.

خلج طهرانی اظهارداشت: از ۴۵۰۰هکتار مساحت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، فضایی بالغ بر ۲۵۰۰هکتار سایت توسعه، دارای توپوگرافی بسیار خشنی است که مدت‌هاست از لحاظ فراهم سازی زیرساخت‌ها و یوتیلیتی در دستور کار ایمیدرو و منطقه ویژه قرار گرفته است.

وی در این ارتباط افزود: با همکاری و موافقت روسای سابق و فعلی ایمیدرو با تزریق این اعتبار رونقی جدی در مسیر جذب سرمایه ها ایجاد می شود و جزئیات اجرای طرح تامین زیرساخت های سایت توسعه و برنامه زمان بندی، پیش بینی و به ایمیدرو ارائه شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با اشاره به اخذ مصوبه کمیته سرمایه گذاری و مصوبه مدیریت ها و معاونت های تخصصی، ابراز امیدواری کرد این اقدام به سرعت اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه