English

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس میزبان یک شهید گمنام

مسئول امور ایثارگران منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس حضور پیکر مقدس شهیدی گمنام در این منطقه عظیم اقتصادی را سبب خیر و برکت بیشتر عنوان کرد.

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس میزبان یک شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید خادمی پور مسئول امور ایثارگران منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در تشریح این خبر بیان داشت: هم‌زمان با ایام فاطمیه و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پیکر مطهر یک شهید گمنام با استقبال کارکنان وارد این منطقه اقتصادی شد.

وی چنین اتفاقی را سبب خیر و برکت بیشتر در امور دانست و تأکید کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا وظیفه‌ی همه ماست و قدم نهادن در این راه به معنای تضمین موفقیت در آینده است.

خادمی پور بیان داشت: جامعه‌ای که بتواند مسیر شهدا، ایثارگران و جانبازان را به‌خوبی درک و ترویج کند شاهد گسترش معنویت، کاهش فساد و به‌تبع آن شکل‌گیری محیطی انسانی سالم و الهی خواهد برد.

مسئول امور ایثارگران منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پایان اظهار داشت: دیدار با پیکر این شهید مطمئناً روحیه‌ی معنوی جهادگران اقتصادی شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را ارتقا خواهد داد و به آنان یادآوری می‌کند که برای رسیدن به امنیت امروز کشور چه جوان‌هایی جان خود را تقدیم کرده‌اند و همین مسئله سبب جدیت بیشتر آنان در امور محوله خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه