English

سعید علی بخشی؛

جزیره هرمز از آمبولانس دریایی محروم است

فعال جهادی و محرومیت زدایی عدالت و پیشرفت با اشاره به اینکه کشاورز زیر تیغ دلال است اظهارداشت: جزیره هرمز از آمبولانس دریایی محروم است.

جزیره هرمز از آمبولانس دریایی محروم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید علی بخشی فعال جهادی و محرومیت زدایی عدالت و پیشرفت در دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم با رئیس جمهور عنوان کرد: جناب رئیس جمهور ما در استانی هستیم که دانش اموزان آن در کپر درس میخوانند و به علت فاصله و عدم جاده مناسب قادر به ادامه تحصیل نخواهند بود.

وی با بیان اینکه به‌دلیل سهمیه‌بندی‌ها با کمبود پزشک و معلم در استان مواجه هستیم افزود: فاصله هرمزگان تا تهران ۲۸ ساعت است اما تا کشورهای خلیج فارس کمتر از ده ساعت است، هنوز هواپیمای باربری برای ارسال محصولات کشاورزی را نداریم و صنایع تبدیلی ضعیف است.

علی بخشی با اشاره به اینکه کشاورز زیر تیغ دلال است اظهارداشت: جزیره هرمز از آمبولانس دریایی محروم است و از رتبه‌ی اول سو تغذیه برخوردار هستیم، در این استان خانوادهایی داریم که بعد از یک‌سال نمی‌توانمد گوشت مصرف کنند.

وی با بیان اینکه جاسک تا چند سال تبدیل به عسلویه دوم خواهد شد گفت: با توجه به توسعه‌ی سواحل مکران مردم هرمزگان باید نگهبان شوند و نیازمند به دانشگاه نفت هستیم. 

فعال جهادی و محرومیت زدایی عدالت و پیشرفت با اشاره به اینکه هفته‌ای یک خانواده در جاده‌های شرق هرمزگان به علت تصادف با سوخت‌بر جان خود را از دست میدهند افزود: ما رتبه اول محرومیت و رتبه‌ی نخست اقتصاد را داریم که معنای خاصی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه