English

گفتار درمانی، تنها کار مسئولان در بندرلنگه

امام جمعه بندرلنگه گفت: برای بندرلنگه فقط از ابزار گفتار درمانی استفاده می‌شود و مردم منتظر در اختیار گذاشتن زمین دولتی برای جوانان هستند.

گفتار درمانی، تنها کار مسئولان در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: مسلمانان بعد از شکست در جنگ احد و دادن کشته و زخمی های فراوان روحیه خود را باخته بودن و از ادامه مسیر ناامید شده بودند، تفسیر آیه ۱۳۹ آل عمران به آن ها دلداری داد که اگر شما مومن باشید پیروزی نهایی قطعا با شما است و نباید با هر شکستی روحیه خود را از دست بدهید.

وی با بیان اینکه خیلی ها تصور می کردند با شهادت حاج قاسم روحیه جبهه مقاومت از دست برود و شکست آن‌ها را خواهند دید اظهارداشت: اما غافل از اینکه شهادت حاج قاسم بیشتر از وجود او در استحکام جبهه مقاومت و پیروزی های آن ها و شکست دشمنان موثر خواهد بود، خون‌بهای حاج قاسم اخراج کامل امریکا از خاورمیانه و ریشه کنی اسرائیل غاصب است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در ادامه با اشاره به به سیره رفتاری حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: ولایت‌مداری حاج قاسم شامل سه رکن ارتباط با ولی امر، ارتباط با مردم و جهاد و درگیری با دشمنان بود که عمرش را در این سه مسیر سپری کرد و محبوب دلها شد، او عاشق شهادت بود ۴۰ سال به دنبال گم شده خود گشت تا اینکه در پایان در سحرگاه جمعه عاشقانه او را در آغوش کشید و به لقاءالله پیوست.

امام جمعه بندرلنگه با بیان اینکه جوان های ما اگر میخواند زندگی حاج قاسمی داشته باشند اول باید به انسان‌های ولایی مانند شهدا وصل شوند گفت: جوانان باید با ولی و امام خود ارتباط بگیرند، کسی که به امام خود متصل نشود در مسیر دشمنان ولایت قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید اتصال به عرصه جهاد فی سبیل الله داشته باشند گفت: جوانان باید اهل جهاد باشند و جهاد به انواع مختلفی مورد نظر است، جوان‌ها امروز باید در گروه‌های جهادی به کار محرومیت زدایی و فرهنگی بپردازند، اگر این سه راه‌کار را پیش بگیرند زندگی آن‌ها مانند زندگی حاج قاسم خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین  دکتر اسماعیل نیا با اشاره به اینکه خبرهای از سفر رئیس جمهور محترم در چند هفته آینده به هرمزگان حکایت دارد عنوان کرد: از استاندار هرمزگان میخواهم با توجه به مشکلات عدیده مردم شریف شهرستان بندرلنگه و ظرفیت های کم نظیر این شهرستان برنامه ویژه ای در این سفر برای شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کمبود زمین جهت ساخت مسکن در بندرلنگه بیداد می کند اظهاردشت: زمین خدا را در اختیار بندگان خدا قرار داده شود تا مردم مجبور نباشند سه یا چهار خانوار در یک زمین ۱۰۰ متری زندگی کنند تا مجبور به تصرف غیر قانونی زمین دولتی نشوند.

امام جمعه بندرلنگه با بیان اینکه مردم بندرلنگه از نداشتن زمین جهت ساخت مسکن و وضعیت نابسامان آب آشامیدنی گلایه‌ دارند افزود: سه شهرستان اطراف بندرلنگه در وضعیت مناسب آب آشامیدنی قرار دارند و شهر و روستاهای ما در وضع نامناسبی قراردارند؛ برخی مسئولان با وجود عدم مشکل جدی آب در برخی  شهرستان های اطراف چند صد ملیارد تومان بودجه را برای شیرین سازی و انتقال آب در نظر گرفته اند.

وی گفت: برای بندرلنگه فقط از ابزار گفتار درمانی استفاده می‌شود و مردم منتظر در اختیار گذاشتن زمین دولتی برای جوانان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بر لزوم برگزاری مراسمات باشکوه این دو مناسبت و استفاده از سیره رفتاری حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی تاکید نمودند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به سالروز استقرار سپاه پاسداران در فرودگاه های کشور این روز را گرامیداشت و از پرسنل خدوم و جان برکف سپاه فرودگاه تشکر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه