English

مجید سلحشور تاکید کرد؛

شناخت کامل کاندیدا از شرح وظایف خود قبل از راه یابی به شورای شهر و روستا

فرماندار ویژه شهرستان میناب بیان داشت: کاندیدای انتخابات باید از وظایف خود قبل از راه یابی به شورای شهر و روستا شناخت کامل داشته باشند.

شناخت کامل کاندیدا از شرح وظایف خود قبل از راه یابی به شورای شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت در خصوص برگزاری انتخابات در این شهرستان تشریح کرد: مردم میناب و مسئولان آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات دارند، شهروندان میناب همیشه پای صندوق های رای حضور پر شوری داشته اند.
سلحشور گفت: میناب 260 هزار نفر جمعیت دارد و 254 شعبه رای داریم، هفت هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند،221 حوزه انتخابی روستایی در این شهرستان وجود دارد. 5372 نفر رای اولی داریم و تعداد 327 صندوق انتخابات شورای شهر وجود دارد.
وی افزود: مجموعا 39 نفر کاندید شورای شهر در شهرستان میناب و  1400 نفر در نقاط روستایی کاندید نام نویسی کرده اند،  می توان گفت امسال حدود 2 درصد کاهش در نام نویسی ها صورت گرفته است.
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: امروز یکی از مهمترین وظیفه ما دعوت مردم به انتخابات است که کشور در شرایط فعلی نیاز هر چه بیشتر به این مشارکت حداکثری دارد، مردم شریف میناب نیز به این امر واقف هستند و شاهد این حضور خواهیم بود.
وی تصریح کرد: مردم این اراده را دارند که در سرنوشت سیاسی کشور سهیم باشند و مردم میناب نیز این مشارکت را به خوبی نشان خواهند داد، همکاری های میان ارگان های برگزار کننده بسیار مطلوب است و این مسئله برگ برنده میناب در برگزاری انتخابات است.
سلحشور بیان داشت: دولت اقدامات خوبی انجام داد، امیدواریم دولت آینده دولت قدرتمندی باشد تا قدم هایی خوبی در بخش های اقتصادی و معیشتی مردم برداشته شود،  امید داریم با انتخابات پیش رو دولتی منسجم و قوی بر سرکار آید.
فرماندار ویژه شهرستان میناب اذعان داشت: خواهشم از همه عزیزانی که وارد شورای شهر و روستا می شوند این است که وظایف خود را به خوبی بشناسند، عزیزان یک بار شرح وظایف خود را مطالعه کنند، ظرفیت ها را بشناسند و در پی استفاده از آن ها باشند، در میناب چالش های زیادی وجود دارد اولین گام شناخت مسئله است تا بتوان مشکلات مردم را مرتفع کرد.
وی عنوان کرد: شهر میناب قریب به 80 هزار نفر جمعیت دارد، نزدیک به 40 درصد بافت این شهر فرسوده است که نیاز است همه دستگاه ها از جمله شهرداری و شورای و راه و شهرسازی همکاری کنند تا این مشکلات مرتفع شود.
سلحشور گفت: شهروندان این بخش ها همیشه گلایه مند هستند، عزیزان مسئول در این باره پیگری کنند تا بتوانیم بخش قابل توجهی از چالش های شهر را کاهش دهیم.
وی در ادامه یاد آور شد: در شهرستان میناب تعداد روستاها زیاد است و روستاهایی وجود دارند که صعب العبور هستند که نیاز همکاری وزارت خانه ها برای مرتفع سازی مشکلات است.
فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: چالش آب یکی از دغدغه های اصلی میناب است، البته اقدامات خوبی در این باره انجام گرفته است اما همچنان جای کار وجود دارد.
سلحشور اظهار داشت: بخش های زیادی از روستاها منابع آبی خود را از دست داده اند، در 16 روستا آبرسانی سیار انجام می شود که ترس آن می رود که با شروع تابستان بر تعداد این روستاها افزوده شود.
وی ابراز داشت: از آبفای استان خواهش دارم به این مقوله ورود کند و توجه ویژه داشته باشد.
فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: به اندازه کافی در شعب رای گیری لوازم بهداشتی قرار می دهیم و ناظر بهداشتی نیز برای اولین بار مستقر می شود تا بر رعایت ضوابط بهداشتی نظارت کند.
سلحشور عنوان کرد: متواضعانه از شهروندان میناب خواهش می کنم نکات بهداشتی را رعایت کنند و به پروتکل ها پایبند باشند،  دورهمی ها و مراسمات را به بعدها واگذار کنند.
فرماندار ویژه شهرستان میناب خاطرنشان کرد: در شهرستان میناب اگرجایی پروتکلی رعایت نشود وظیفه ماست که قطعا برخورد کنیم در هر مکانی باشد و مطابق قانون برخورد خواهد شد،  کاندید ها از فضای مجازی استفاده بیشتری کننند برای تبلیغات.
وی عنوان کرد: در حوزه های اجرایی قوانین و ضوابط انتخابات را به کاندیدها ابلاغ کرده ایم و از آن ها تقاضا داریم که به این قوانین پایبند باشند هدف ما این است از همین ابتدا کاندیدها نشان دهند که به قوانین پایبند هستند.
سلحشور در پایان گفت: بیشتر تخلفات انتخاباتی در راستای شروع زود هنگام تبلیغات بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه