English

علی بابایی:

جوانان ، بانوان و افراد توانمند برای نام نویسی در شوراهای اسلامی اقدام کنند

فرماندار کرمان ضمن دعوت از جوانان، افراد توانمند و بانوان برای نام نویسی در شوراهای اسلامی گفت: جوانان و مردم هر منطقه با حضور در شوراهای اسلامی در سرنوشت شهر و روستای خود سهیم باشند.

 جوانان ، بانوان و افراد توانمند برای نام نویسی در شوراهای اسلامی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی بابایی، فرماندار کرمان در حاشیه بازدید از سایت ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان کرمان با بیان اینکه تنها یک روز از مهلت نام نویسی انتخابات شورای شهر باقی مانده گفت: آزمون دیگری در پیش روی ملت ایران است؛ میدانی که حضور حداکثری مردم در آن، می‌تواند پیشرفت کشور را شتاب داده و دشمنان را مأیوس نماید.

وی با تاکید بر ضرورت حضور جوانان و افراد توانمند در شوراهای اسلامی ابراز داشت: من از کسانی که در خود این توانمندی و تعهد و مسئولیت پذیری را می بیند دعوت می‌کنم تا با حضور فعال خود برای انجام رسالت دینى، انقلابى و ملى خود به صحنه‌ آمده و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند و با این حضور شور و رونق بیشتری به رقابت های انتخاباتی بخشیده امکان انتخاب احسن را بالا ببرند.

بابایی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی پاسداری از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و عزت ملی در مشارکت بالای مردم عزیز ایران اسلامی درانتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری وششمین دوره شوراهای اسلامی متجلی خواهد شد .

وی با یادآوری تاکیدات بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف شایسته ایشان، حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)گفت :  حضور هوشمندانه و با بصیرت در انتخابات از جوانان و متخصصان و افراد دلسوز و تمامی کسانی که می توانند با عضویت در شورای اسلامی شهرها قدمی در مسیر توسعه و سربلندی جامعه و خدمت به ملت شهیدپرور ایران اسلامی بردارند.

وی با بیان مهلت باقی مانده برای ثبت نام خاطر نشان کرد : داوطلبین در مهلت باقیمانده یعنی تا ساعت 18 امروز 26 اسفندماه با حضور در فرمانداری ها و یا به صورت اینترنتی برای شرکت در انتخابات خردادماه سال آینده اعلام آمادگی نمایند تا به فضل الهی این انتخابات بر سربلندی و اقتدار کشور اسلامی‌مان بیافزاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه