English

فعال حوزه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان:

حضور سلایق مختلف در انتخابات می توانست شرایط را بهتر و بازتر کند

مدیر مسئول نشریه نگاه روز و یکی از فعالان حوزه مطبوعات و رسانه استان هرمزگان ابراز داشت: اگر شورای نگهبان شرایط را بازتر می گذاشت تا سلایق دیگر نیز به انتخابات راه پیدا می کردند شرایط بهتر پیش می رفت.

حضور سلایق مختلف در انتخابات می توانست شرایط را بهتر و بازتر کند

به گزارش خبر گزاری موج هرمزگان، محمد نعمتی مدیر مسئول نشریه نگاه روز و یکی از فعالان حوزه مطبوعات و رسانه استان هرمزگان، در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه دعوت، در خصوص مشارکت مردم هرمزگان در انتخابات 1400، اذعان داشت: در حال حاضر در جامعه سه طرز فکر وجود دارد گروه اول همیشه همراه نظام هستند و آن را همیشه یاری کرده اند و سعی می کنند در مشکلات همراه باشند و کشور را سر افراز کنند.
نعمتی اذعان کرد: گروه دوم مملکت و نظام را دوست دارند اما گلایه هایی دارند و قطعا همه ما ان ها را شنیده ایم باید به این دسته امیدوار باشیم و مطمئن باشید که انتخاب خوبی انجام می دهند.
مدیر مسئول نشریه نگاه روز و یکی از فعالان حوزه مطبوعات و رسانه استان هرمزگان بیان داشت: دسته سوم گروهی هستند که اعتقاد دارند که در انتخابات شرکت نکنند و گروهی در خارج از کشور با هزینه های هنگفت در این باره تبلیغ گسترده ای انجام می دهند که نباید باید با ان ها همراه شد.
وی گفت: شرکت در انتخابات یعنی گرفتن حق طبیعی و قهر با انتخابات و شرکت نکردن تضییع حقوق شأن را در پی خواهد داشت.
نعمتی خاطرنشان کرد: رسانه های مکتوب و مجازی بیشترین نقش را در جلوگیری از فضای مسموم دارند، اما مردم همچنان اعتماد بیشتری به رسانه های دارای مجوز دارند،  زمانی که رسانه ها شفاف باشند و انتشار مرتب دارند مردم اعتماد خواهند کرد.
وی تصریح کرد: بی مهری های بسیار زیادی نسبت به رسانه ها شده است در هیچ کدام از مناظره ها از رسانه ها نام برده نشد، مظلوم ترین قشر رسانه است و از سویی اقتصاد، کمر رسانه ها را شکسته است.
فعال حوزه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان اظهار داشت: اگر شورای نگهبان شرایط را بازتر می گذاشت تا سلایق دیگر نیز به انتخابات راه پیدا می کردند شرایط بهتر پیش می رفت.
وی عنوان کرد: ما اهالی رسانه وظیفه داریم مردم را نسبت به حضور در انتخابات خوش بین کنیم و در راستای حضور حداکثری‌شان تلاش کنیم.
نعمتی تصریح کرد: در دهه 60 مردم شناختی نسبت به کارهای اجرایی نداشتند و نمی دانستند چه کارهایی در دولت ها انجام شده است و بر اساس نظر خانواده و بغل دستی رای می دادند اما امروز مردم آگاه هستند و می دانند در هر دولتی که می گذرد چه اتفاقات و عملکردهایی رخ داده است.
فعال حوزه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان بیان داشت: امیدوارم در دولت آینده شاهد توجه بیشتری به رسانه ها باشیم و اجازه دهیم رسانه ها به کمک دولت و نظام بیاید،  هرجا رسانه حضور پر رنگی داشته باشد قطعت شفافیت و عملکرد بهتری وجود خواهد داشت و بلعکس.
وی در پایان افزود: ستادها صدای من را بشنوند درست است که همه مسائل از جمله اقتصاد، بهداشت و... مهم است اما رسانه و مسائل فرهنگی نیز باید در اولیت قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی