English

سید مصطفی علوی تشریح کرد:

اقدامات شرکت گاز استان اصفهان برای حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اقدامات شرکت گاز استان اصفهان برای ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 را تشریح کرد.

اقدامات شرکت گاز استان اصفهان برای حضور پرشور در انتخابات 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی بیان داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود و مشارکت مردم همچون دوره‌های پیشین از نکات حائز اهمیت به شمار می‌آید.

وی گفت: یکی از سطوح و عرصه‌های مهم مشارکت سیاسی، حضور مردم در انتخابات است که به طور معمول تمام کشورها برای جلب مشارکت مردم شیوه ها و اقدامات مختلفی را دنبال می کنند چرا که میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای پیامدهای مثبتی در پی خواهد داشت.

علوی، با اشاره به این مهم که حضورهرچه بیشتر مردم در انتخابات باعث می شود هم اتکای حکومت و ارکان مختلف کشور بر آرای کشور بیشتر شود وهم نقش بازدارندگی در مقابل خطرات موجود در وضع پرآشوب منطقه‌ای داشته باشد، افزود: این شرکت، با استفاده از آموزه های دینی، عقیدتی و منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای تشویق و ترویج کارکنان وخانواده های آنها برای حضور پرشور در انتخابات و ثبت این حماسه سیاسی در تاریخ پر افتخار کشور از امکانات  خود حداکثر استفاده را خواهد کرد.

وی، انتشار پیام هایی حاوی دلایل منطقی برای حضور در این حماسه سیاسی را به عنوان یک تکلیف شرعی و نظامی در اتوماسیون اداری (سامانه برید) و پرتال داخلی شرکت، ارسال پیام های انتخاباتی به صورت پیام کوتاه در ذیل قبوض گاز مشترکین، برگزاری برنامه سخنرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی با استفاده از کارشناس عقیدتی سیاسی، نصب بنر ، استفاده از ظرفیت ائمه جماعات در ادارات گازرسانی سطح استان  و...را از مهمترین شیوه های تبلیغات برای ترویج برگزاری انتخابات پرشور 1400 عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، درباره لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده مشروعیت نظام اسلامی و مقبولیت مردم از عملکرد و کارکردهای نهادهای اجرایی کشور است و قاعدتاً حضور مردم در انتخابات  نشان می‌دهد مردم به ساختار مردم‌سالاری دینی که در کشورشان حاکم است اعتقاد دارند .

علوی، با تاکید بر اینکه مدیران و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یک دستگاه اجرایی موظف به انجام صحیح امور محوله و خدمت رسانی به موقع و موثر به مردم هستند، گفت: بهترین راهکاری که می‌تواند حضور مردم را تضمین کند عملکرد مدیران اجرایی است، یعنی اگر مردم ببینند که حضورشان پای صندوق‌های رأی هم در انتخابشان و هم در کارآمدی کشور مؤثر است، به طور حتم حضور پرشورتری خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه