English

بیش از نیم تن مواد افیونی در هشتبندی کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 526کیلو و 200گرم مواد افیونی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب خبر داد.

بیش از نیم تن مواد افیونی در هشتبندی کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با 2 دستگاه خودرو سواری محموله ای سنگین از مواد مخدر را از شهرستان منوجان از توابع استان کرمان شهر هشتبندی انتقال دهند که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل چند اکیپ متشکل از مامورأن مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه های سطح حوزه استحفاظی شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: مأموران ضمن پایش محورهای مواصلاتی و رصد فعالیت قاچاقچیان در محور هشتبندی 2 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: قاچاقچیان پس از رؤیت مأموران و بدون توجه به علائم هشدار دهنده و دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 2 خودرو به همراه 3 سرنشین توقیف و دستگیر شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای مذکور جمعا 526 کیلو و 200 گرم مواد افیونی کشف شد تصریح کرد: از این مقدار 415 کیلو گرم تریاک و 111 کیلو و 200 گرم حشیش بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه