English

کشف ۱۲۵ کیلو تریاک در بار هندوانه

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر استان 125 کیلوگرم تریاک که در داخل بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.

کشف 125 کیلو تریاک در بار هندوانه

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان حرفه ای موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و بهره گیری از شگردهای پلیسی، ماموران مبارزه با موادمخدر استان قم موفق شدند متهمی که 125 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در درون تعدادی هندوانه جاسازی  کرده بود، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این عملیات با هوشیاری و مدیریت در صحنه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان انجام و در این راستا یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ "اسماعیلی" خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر ار ترفندهایی متعدد و پیچیده ای برای قاچاق و توزیع موادمخدر استفاده می کنند ، لذا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان نیز تمام تلاش خود را برای ناکامی این افراد که با توزیع موادمخدر در سطح جامعه ، کانون خانواده ها را به اضمحلال کشانده و جوانان عزیز را که سرمایه های کشور ما هستند به ورطه اعتیاد سوق می دهند ، مبارزه خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: با همکاری و تعامل پلیس و مردم  می توانیم از گسترش و شیوع اعتیاد و قاچاق موادمخدر پیشگیری کنیم و شهروندان می توانند گزارش ها و اخبار خود را در این زمینه از طریق شماره تلفن های 110 ، 21825515 و37222202 اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی