English

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خبر داد

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در نائین

فرمانده انتظامی نائین از کشف 100 کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف  100 کیلوگرم مواد مخدر در نائین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ صادق کاظم زاد گفت: با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین مقدار 100 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.  

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد محموله ای را در پوشش اتوبوس مسافربری به تهران منتقل کند، عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، شناسایی خودروی مورد نظر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: سرانجام مأموران حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی اتوبوس مذکور شده و بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی ویژه آن را متوقف کردند.

این فرمانده انتظامی بیان داشت: در عملیات فوق مأموران با هماهنگی مقام قضائی از اتوبوس مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه مقدار 100 کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه ای داخل صندلی های خودرو جاساز شده بود، کشف گردید.

کاظم زاد گفت: در این رابطه راننده به همراه 6 سرنشین اتوبوس دستگیر و همراه پرونده به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: مأموران سخت کوش نیروی انتظامی در هر شرایطی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر قاطعانه برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنها را نخواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه