English

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خبر داد؛

دستگیری سارقان اینترنتی در میناب /کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و دستگیری سارقان اینترنتی در شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان اینترنتی در میناب /کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر برداشت اینترنتی از حساب بانکی خود بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرارگرفت.

وی افزود:در بررسی های تخصصی مشخص شد متهمان به منظور انجام سرقت اینترنتی، سایتی راه اندازی و با ارسال کد، مشاهده کنندگان  را برای فریب به درگاه جعلی هدایت میکردد.

این مسئول انتظامی اذعان داشت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو نفر متهم در این زمینه شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر شدند.

رستمی با اشاره به اعتراف متهمان به برداشت شارژ از خط اعتباری شهروندان، بیان داشت: با هماهنگی مراجع قضایی و شرکت مربوط خط این افراد مسدود و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کلاهبرداران اینترنتی با استفاده از شگرد های خاص اقدام به تحریک و ترغیب افراد کرده و با تشویق آنها به خرید نرم افزار ممنوعه با هدایت به درگاه های جعلی از حساب افراد پول برداشت میکنند که شهروندان باید هوشیار باشند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس فتا اطلاع دهند

کشف انواع کالای قاچاق و مواد مخدر در میناب

 فرمانده انتظامی شهرستان میناب در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میناب با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت بر محور های مواصلاتی فرعی و اصلی موفق شدند انواع کالای قاچاق و مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: با تلاش های ماموران نیروی انتظامی 7تن و 135 کیلو گرم لیموی خشک، 601 کیلو گرم تریاک، 135 کیلوگرم حشیش و دو هزارو 500 لیتر گازوئیل کشف شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده 3 میلیارد و پنج میلیون ریال است، اظهار داشت: در این راستا 22 دستگاه خودرو، 24 موتور سیکلت توقیف و 18 متهم و سارق و دومتهم در زمینه جرائم سایبری دستگیر شدند.

 رستمی ضرورت مشارکت اقشار اجتماعی با پلیس و حمایت مسئولان از ناجا در توسعه امنیت و آرامش فردی و عمومی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: آرامش و امنیت مردم آرمان مقدس و  هدف تعالی پلیس بوده که حداکثر توان و امکانات خود را در این رابطه بسیج کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه