English

به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر انجام می شود؛

امحاء ۴۰ تن انواع مواد مخدر با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از امحای بیش از 40 تن انواع مواد افیونی طی مراسمی با حضور مسئولان و خبرنگاران داخلی و خارجی خبر داد.

امحاء 40 تن انواع مواد مخدر با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، سردار معصوم بیگی  در جمع اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، بیش از 40 تن انواع مواد افیونی طی مراسمی با حضور مسئولان و خبرنگاران داخلی و خارجی امحاء می‌شود.

وی از مواد مخدر به‌ عنوان ابر آسیب جامعه نام برد و با بیان اینکه 50 درصد از زندانیان استان را مجرمان مرتبط با مواد مخدر تشکیل می‌دهند، گفت: در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر اقدامات خوبی انجام شده به‌گونه‌ای که در 3 ماهه نخست امسال، 11 تن انواع مواد کشف‌شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 75 درصد رشد داشته است.

اصفهان- فرمانده نیروی انتظامی

سردار معصوم بیگی 67 درصد مواد کشف‌شده را تریاک عنوان و تصریح کرد: طی این مدت، بیش از 5 هزار و 500 نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده، نگهدارنده، خرده‌فروش و معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردا به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر طی مراسمی با حضور مسئولان و خبرنگاران داخلی و خارجی بیش از 40 تن انواع مواد افیونی امحاء می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه