English

هلاکت ۲ سوداگر مرگ و کشف ۷۷۳ کیلو مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 773 کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان رودان با همکاری پلیس کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک دو تن از قاچاقچیان مواد افیونی به هلاکت رسیدند.

هلاکت 2 سوداگر مرگ و کشف 773 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان  با خبر شدند ، اعضاء یک باند مواد مخدر، قصد دارند محموله بزرگ مواد افیونی را بصورت مسلحانه از محورهای مواصلاتی شهرستان رودان به استان های همجوار منتقل کنند. 

وی افزود: ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان حین گشت زنی و کنترل محور "ماشنگی شهرستان رودان بسمت محور مازگرد شهرستان حاجی آباد" خودرو  وانت سایپا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست دادند.

سردار جعفری اذعان داشت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با توجه به برتری حجم آتش مأموران، خودرو متوقف و دو نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو وانت سایپا و کشف 580 کیلو تریاک و 193کیلو حشیش در این عملیات منسجم و مشترک پلیسی ، بیان کرد:  در بازرسی از خودرو، یک قبضه اسلحه جنگی، 4 عدد خشاب حاوی  98 فشنگ جنگی  و تعداد زیادی پوکه فشنگ  و سه جفت پلاک کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه