English

فریدون همتی مطرح کرد؛

فعالان رسانه‌ای در هرمزگان با ایجاد همدلی به توسعه استان کمک کنند

استاندار هرمزگان گفت: خبرنگاران با ایجاد وحدت و همدلی به رشد و پیشرفت استان کمک کنند.

فعالان رسانه‌ای در هرمزگان با ایجاد همدلی به توسعه استان کمک کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در هرمزگان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار، باید با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند.

  استاندار هرمزگان از تلاش‌ها و همکاری‌های مجموعه رسانه‌ها و مطبوعات هرمزگان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: هر کس در هر جایگاهی که در هرمزگان قرار دارد، باید کمک کند تا به هدف پیشرفت و توسعه بیشتر استان، دست یابیم.

وی ادامه داد: باید با وحدت، همدلی و تعامل، میان همه افراد تاثیرگذار بر افکار و رفتار مردم و نقش آفرین در شکل گیری پدیده های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در استان هماهنگی خوبی ایجاد شود.

فریدون همتی با تاکید بر اینکه نقد باید منصفانه، عاقلانه و سازنده باشد، افزود: هرمزگان استانی دارای ظرفیت‌های بسیار برای توسعه است و در مسیر توسعه، وجود هماهنگی و وحدت نظر  بسیار مهم است.

همتی نقش رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت جامعه را بسیار مهم و حیاتی دانست و بیان داشت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در هرمزگان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار، باید با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند.

وی گفت: کشور به کار و فعالیت نیاز دارد و مقام معظم رهبری نیز همواره بر کار و وحدت تاکید داشته‌اند.

استاندار هرمزگان ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه در هرمزگان، خاطرنشان کرد: کمیته‌ای متشکل از همه دیدگاه ها برای بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار به صورت مجازی در هرمزگان تشکیل و  درخواست‌های خود را از طریق روابط عمومی استانداری پیگیری کنند.

همتی تصریح کرد: در خصوص اعطای تسهیلات کم بهره به خبرنگاران و همچنین جهت خرید تجهیزات مورد نیاز به دفاتر رسانه ها با مرکز رایزنی می شود.

استاندار هرمزگان در خصوص تامین مسکن ویژه اهالی رسانه هم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این خصوص مکاتبه لازم را انجام داده و نسبت به پیگیری اقدام کند و استانداری نیز حمایت های لازم را از همه اهالی رسانه خواهد داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه