English

عباس میرزاد مطرح کرد؛

مدیر کل جدید بازوی توانمند استاندار در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه ها‌ ی دولتی هرمزگان

مدیرکل حوزه استاندار جلسه، ارزیابی و نظارت بر عملکرد دستگاه های دولتی را از مهمترین وظایف این اداره کل عنوان کرد و گفت: همه مدیران باید نسبت به حوزه فعالیت شان پاسخگو باشند و این اداره کل بر امور مربوطه نظارت جدی داشته باشد.

مدیر کل جدید بازوی توانمند استاندار در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه ها‌ ی دولتی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  عباس میرزاد مدیرکل حوزه استاندار جلسه، ارزیابی و نظارت بر عملکرد دستگاه های دولتی را از مهمترین وظایف این اداره کل عنوان کرد و گفت: همه مدیران باید نسبت به حوزه فعالیت شان پاسخگو باشند و این اداره کل بر امور مربوطه نظارت جدی داشته باشد.

وی با ابراز امیداوری از نظارت بیشتر بر دستگاه های اجرایی استان در دوره مدیریتی جدید ادامه داد: نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی و توجه به پاسخگویی مدیران دستگاه های مختلف به شهروندان از جمله اموری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

میرزاد  با اشاره به شرح وظایف این اداره کل افزود: باید تمامی معیارهایی که در ابلاغیه به مدیران دستگاه ها مورد تاکید قرار دارد، اجرایی و بر پاسخگویی به شکایات و مطالبات مردم  به عنوان مهمترین مسئله اهتمام جدی شود.

مدیرکل حوزه استاندار با اشاره به تغییرات و جابجایی ها تصریح کرد: جابجایی تاثیرات مثبتی در سازمان ،   به جا خواهد گذاشت و با توجه به توانمندی آقای احمدی، به عنوان بازوی توانمند در کنار استاندار خواهد بود. 

وی با اشاره به کارنامه قابل قبول و نام نیک آقای احمدی در راس حاکمیت شهرستان میناب با توجه به شرایط خاص و ویژه آن شهرستان از ابعاد مختلف، خاطرنشان کرد: بر این اساس از مدیر کل جدید انتظار اقدامات شایسته و ارزنده ای در استان هستیم که با شناختی که دارم قطعا نقش خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

مدیر کل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان روز دوشنبه در جلسه ای به ریاست مشاور عالی استاندار معارفه شد.

در این جلسه، محمد احمدی به عنوان مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان معرفی و از زحمات جهانگیری قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه