English

رفع مشکل کمبود آبِ پنجاه درصد مشترکان روستای کنار اسماعیل میناب

مدیر امور آبفا میناب گفت: با تلاش شبانه روزی اکیپ بهره برداری آبفا میناب در اجرای پروژه توسعه شبکه توزیع آب روستای کنار اسماعیل بخش سندرک طی 48 ساعت مشکل کمبود آب و افت فشار 50 درصد مشترکان این روستا مرتفع شد.

رفع مشکل کمبود آبِ پنجاه درصد مشترکان روستای کنار اسماعیل میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  مصطفی زائر پور مدیر امور آبفا میناب، گفت: با توجه به فرسودگی و قطر پایین شبکه توزیع آب در برخی محلات و مشکل  کمبود آب و افت فشار در این محلات، پروژه اصلاح شبکه توزیع آب به طول 600 متر با تلاش شبانه روزی اکیپ های بهره برداری و اتفاقات امور طی 48 ساعت انجام شد.

وی افزود: تعداد مشترکان این روستا بیش از یکصد خانوار است که با اجرای این پروژه  مشکل افت فشار و کمبود آب پنجاه درصد این مشترکان مرتفع شد که این اقدام موثر با ارسال نامه مورد تقدیر دهیاری و شورای اسلامی روستا قرار گرفت.

مدیر امور آبفا میناب در ادامه  با اشاره به وضعیت کمبود آب و فرسودگی تاسیسات در بخش سندرک اظهار داشت: در این رابطه طی یک ماه اخیر اقداماتی به منظور ایجاد ثبات وضعیت آبی در این مناطق انجام شده است.

وی گفت: این پروژه ها شامل؛  توسعه شبکه توزیع آب محلات آبشورک، پشته تلنگ و روستاهای کریان، تلنگ آهوکانی و دهزیارتان در مجموع  به طول یک هزار و 250 متر است.

زائرپور تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها هم اکنون آب مورد نیاز روستاهایی مانند آبشورک، کوتک قلات، پازیارت که پیش از این تامین آب شرب آن ها به صورت سیار بوده است، از شبکه توزیع آب تامین می شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه