English

محمود حسین پور خبر داد؛

اهدای اعضاء دو بیمار مرگ مغزی در یک روز

رئیس واحد اهدای عضو استان هرمزگان، از انجام دو عمل جراحی (برداشت اعضاء جهت پیوند) در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس خبر داد.

اهدای اعضاء دو بیمار مرگ مغزی در یک روز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور رئیس واحد اهدای عضو استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار موج، در تشریح این خبر،  گفت:  اعضاء دو جان آفرین؛ غلامرضا رمضانی، ۶۹ ساله بازنشسته شرکت آب منطقه‌ای و مصطفی خدمتیان ۳۸ ساله، که هر دو  بر اثر تصادف در بخش ICU بیمارستان شهید محمدی بستری بودند؛ بعد از برداشت، جهت پیوند به بیماران نیازمند عضو ارسال شد.

حسین پور افزود: بعد از تایید مرگ مغزی این دو جان آفرین، توسط تیم تایید، متشکل از چهار متخصص بیهوشی و مغز و اعصاب به همراه پزشک معالج، و اخذ رضایت مبنی بر اهداء عضو توسط کارشناسان واحد، کبد غلامرضا رمضانی و کبد و دو کلیه مصطفی خدمتییان جهت پیوند، توسط جراح برداشته و به بیمارستان پیوند شیراز ارسال شد.

رئیس واحد اهدای عضو استان هرمزگان ، ضمن تقدیر از این دو خانواده فهیم و ایثارگر گفت: اعضای خانواده این دو جان آفرین، به مصداق  آیه ۳۲ سوره شریفه مائده، با رضایت مبنی بر اهداء اعضای عزیزانشان، به ۴ انسان نیازمند عضو پیوندی، که زندگی آن ها با درد و رنج عجین شده بود؛ حیاتی دوباره بخشیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه