English

فریدون همتی تاکید کرد؛

بکارگیری از تمام ظرفیت های هرمزگان در جهت مقابله با ویروس کرونا

استاندار هرمزگان، تاکید کرد: تمام توان در استان برای پیشگیری با ویروس کرونا و همچنین جلوگیری از شایعات و نگرانی ها و حفظ سلامت مردم به کار گرفته شود.

بکارگیری از تمام ظرفیت های هرمزگان در جهت مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، تاکید کرد: تمام توان و ظرفیت ها در استان برای پیشگیری و مقابله با این ویروس و همچنین جلوگیری از شایعات و نگرانی ها و حفظ سلامت مردم به کار گرفته شود.

استاندار هرمزگان، افزود: در امر پیشگیری، باید رعایت توصیه های بهداشتی که توسط دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه می شود، با جدیت رعایت و در کنار آن از حضور در اجتماعات پرهیز شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص کرونا ویروس، یک اقدام مناسب برای جلوگیری از شایعات و همچنین پاسخگویی افراد متخصص به سوالات شهروندان است که باید این سامانه تلفنی تقویت و بیشتر معرفی شود.

همتی، تاکید کرد: مردم به شایعات در خصوص ویروس کرونا توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان و رسانه های رسمی از جمله صداوسیما پیگیری و دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ استاندار هرمزگان؛ سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان را به عنوان رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، تعیین کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه