English

عباس امینی زاده در گفتگو با موج مطرح کرد؛

اصلاح معابر شهر بندرعباس در راستای کاهش آبگرفتگی

شهردار بندرعباس از نیاز به بودجه ای ۳۵ میلیاردی برای اصلاح معابر این شهر در راستای کاهش معضلات در زمان بارندگی خبر داد.

اصلاح معابر شهر بندرعباس در راستای کاهش آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پس از هر فعالیت سامانه بارشی در شهر بندرعباس اکثر معابر شهری دچار آبگرفتگی می شوند و تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان با دشواری مواجه می شود، در راستای گره گشایی از این مشکل به سراغ عباس امینی زاده شهردار بندرعباس رفتیم تا در خصوص حل این معضل و معرفی راهکارهای موثر شهرداری در خصوص حل این موضوع به گفتگو بنشینیم.

عباس امینی زاده شهردار بندرعباس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار موج، در خصوص اصلاح معابر شهری در سطح شهر بندرعباس در پی بارندگی های اخیر که دچار آبگرفتگی شده بودند، این چنین اذعان کرد:  با حضور نیروهای خدمات شهری سریعا" آبگرفتگی ها را رفع خواهیم کرد و برای جلوگیری از وقوع هر گونه مشکل در زمان بارندگی، شهرداری بندرعباس در هماهنگی های کامل با استانداری، سازمان آب و فاضلاب، هواشناسی، مدیریت بحران و سایر دستگاه های مسئول قرار دارد.

امینی زاده با بیان اینکه هم اکنون با مطالعات جدیدی که بر اساس بارندگی های اخیر انجام شده تصمیم به طراحی جدیدی جهت رفع آبگرفتگی معابر شهری گرفته ایم، تشریح کرد: کانال ها و معابر اصلی را بار دیگر با برنامه ای طولانی مدت و مدون بازنگری و اصلاح خواهیم کرد تا بر اساس مطالعات دقیق مشکلات شهر بندرعباس را به حداقل برسانیم و به امید روزی که نقاط ضعفی در پایتخت اقتصادی کشور شاهد نباشیم.

وی با اعلام اینکه بازنگری و اصلاح معابر شهری بندرعباس نیاز مبرمی به تخصیص بودجه و اعتبار دارد تا بتوانیم طرح جدید خود را آغاز و با نتیجه ی دلخواه به پایان برسانیم، ادامه داد: در سال ۹۹ بودجه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم تا بتوانیم در راستای حل مشکلات معابر شهر بندرعباس پیش رویم.

شهردار بندرعباس در بخشی دیگر از این گفت و گو عنوان کرد: خوشبختانه ۳۰ درصد کار را با جدیت آغاز کرده ایم و در جهت پیشبرد اهداف شهرداری و رضایتمندی مردم بندرعباس قدم بر می داریم.

بخشی از این طرح را در اواخر امسال با همین روند رو به رشد ادامه خواهیم داد و در سال ۱۳۹۹بخش عمده ی آن را در همین راستا با محوریت حل مشکلات معابر شهری بندرعباس پیش خواهیم برد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه