English

همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه برکت وحدت سرجوییه رودان

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از مدرسه ۱۲ کلاسه برکت وحدت سرجوییه رودان با زیر بنا ۱۷۰۰ متر مربع خبر داد.

بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه برکت وحدت سرجوییه رودان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، روند مدرسه سازی در کشور را در شرایط تحریم اقتصادی بسیار خوب دانست و از همراهی خیران و نیکوکاران با دولت جهت تامین زیرساخت های بخش تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

فریدون همتی، در ادامه ضمن تمجید از عملکرد  سید فخر الدین هاشمی در دوران مدیریتشان در اداره کل نوسازی مدارس استان، او را از سرمایه های بزرگ استان هرمزگان خواند و حمایت همه جانبه خود را از برنامه ها و فعالیت های این اداره کل اعلام کرد.

در ادامه این مراسم، سید فخرالدین هاشمی، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان نیز از احداث مدرسه  ۱۲ کلاسه برکت وحدت سرجوییه رودان با زیر بنا ۱۷۰۰ متر مربع، آن هم در ایام الله دهه فجر ابراز خشنودی کرد.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مدرسه چهار میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این مدرسه از محل اعتبارات ملی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه