English

امین قصمی خبر داد؛

آبرسانی همزمان به ۶ روستای بشاگرد تا پایان تابستان ۹۸

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با بهره برداری از فاز اول طرح ملی آبرسانی از سد جگین به بشاگرد در تابستان سال جاری، همزمان به 6 روستای این شهرستان آبرسانی می شود.

آبرسانی همزمان به 6 روستای بشاگرد تا پایان تابستان 98

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امین قصمی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، در نشست با فرماندار و روسای شوراهای تعدادی از روستاهای بشاگرد، از آبرسانی به 6 روستای این شهرستان خبر داد.

امین قصمی در پاسخ به دغدغه روسای شوراهای 6 روستای مذکور نسبت به اولویت بندی در آبرسانی به این روستاها، اطمینان داد: با بهره برداری از فاز اول طرح ملی آبرسانی از سد جگین به بشاگرد در تابستان سال جاری، 6 روستای  وی، چوخون، جکدان، علی آباد، اهون(گروغ) و دهندر که در مسیر خط انتقال اصلی سد جگین به سردشت قرار دارند، همزمان از آب شرب با کیفیت بهره مند می شود.

وی افزود: طی سفر "شمعی" معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری به بشاگرد در تیرماه 97، قول دادیم آبرسانی به این 6 روستا با استفاده از ظرفیت آبفا شهری صورت گیرد که پس از آبرسانی به سردشت از سد جگین، در یک پروسه دو ماهه این اقدام عملی و روستاهای مذکور از آب شرب برخوردار خواهند شد. 

به گفته قصمی، با آبرسانی به این شش روستا، حدود 6 هزار نفر از آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.

سرپرست آبفا روستایی هرمزگان همچنین در خصوص مشکلات آبرسانی به روستاهای بالادست بشاگرد نیز اظهار داشت: برای آبرسانی به این روستاها نیاز به احداث ایستگاه های پمپاژ و مخازن ذخیره آب داریم که تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز آن را تامین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایرانی

    سلام وقتی مدیریت ضعیف باشه مشکل فراوان هستش.متاسفانه در فارس به ویژه شیراز بارندگی خوبی داشتیم.اما عدم درایت مسعولان سبب قطعی آب به طور مکرر در محلات شیراز شاهدیم.دردناکه بعضی محلات با تانکر آب شرب تامین میکنن.در خیابان صنعتگر شیراز آب یا قطع هست یا افت شدید فشار.وقتی به اداره آب جویا میشیم.میگن طبیعیعه. متاسفانه خیلی دردناکه که کسی پاسخگو نیست.به امید مسعولانی که صراحتا وبا شفافیت مردم را آگاه کنند.ممنون

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه