English

عنایت عاقل خبر داد؛

راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و اورژانس هوایی در بندرلنگه

رئیس شبکه بهداشت ودرمان از راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و اورژانس هوایی در بندرلنگه خبر داد.

راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و اورژانس هوایی در بندرلنگه

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عنایت عاقل رئیس شبکه بهداشت ودرمان بندرلنگه، در خصوص راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و اورژانس هوایی در این شهرستان، گفت: غرب استان هرمزگان به محوریت شهرستان بندرلنگه اسحقاق این را دارد که تمام امکانات و تجهیزات پزشکی و اورژانس هوایی در این شهرستان برایشان  مهیا شود.

وی اضافه کرد: اگر خیران به کمک ما بیایند و مسئولان این شهرستان یک قطعه زمین ده هکتاری در اختیار این شبکه قرار دهند ما می توانیم در اسرع وقت دانشکده علوم پزشکی و اورژانس هوایی در این شهرستان راه اندازی کنیم.

عنایت عاقل با اشاره به روستاهای صعب العبور بندرلنگه، گفت: بعضی از روستا ها  پراکنده و صعب العبور هستند که نیاز به یک اورژانس هوایی برای نجات جان بیماران در این شهرستان احساس می شود.

مدیر این شبکه افزود: بندرلنگه نیاز مبرمی به دانشکده علوم پزشکی دارد که اگر این امر محقق شود بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان در این بندر تاریخی حل خواهد شد.

عاقل با اشاره به اینکه یکی از رسالت های شبکه بهداشت و درمان، سلامت روح و روان است، اضافه کرد: انسان نیاز به آرامش دارد تا بتواند جامعه ای سالم و پویا را محقق کند و با تصمیم گیری درست در جهت سلامت روح و روان جامعه قدم بگذارد، چرا که می گویند عقل سالم در بدن سالم است.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم تا به  نحو مطلوب و شایسته از امکاناتی که داریم نهایت استفاده را ببریم و در جهت محافظت از آنان ازهیچ کوششی دریغ نورزیم.

وی یادآورشد: یکی دیگر از اقدامات ما در زمینه راه اندازی اتوبوس دریایی برای جزایر چندگانه است که اگر این طرح محقق شود ما می توانیم برای کمک به بیماران در سطح جزایر فعالیت چشمگیری داشته باشیم.

عاقل در پایان خاطرنشان کرد: اکنون صد درصد مردم غرب استان هرمزگان تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان قرار دارند و به آنان خدمات پزشکی و درمانی ارائه می شود. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان در پایان باز هم  از راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و اورژانس هوایی در بندرلنگه وعده داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی