English

خطیب جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه؛

انقلاب اسلامی با ندای الله و اکبر به پیروزی رسید

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه گفت: ملت ایران با وحدت کلمه، یکپارچگی و انسجام همراه با ندای الله و اکبر انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

انقلاب اسلامی با  ندای الله و اکبر به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شیخ «محمد صدیق بهجت» با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر و بیان اینکه ملت ایران با وحدت کلمه، یکپارچگی و انسجام همراه با ندای الله و اکبر انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، افزود: این انقلاب به‌آسانی به پیروزی نرسیده؛ آحاد مردم از ظلم و ستم رژیم پهلوی به ستوه آمده بودند و با راهنمایی‌های امام راحل این انقلاب از سال 1342 آغاز شد تا اینکه در 22 بهمن‌ماه سال 1357 به پیروزی رسید.

وی بابیان اینکه در رژیم گذشته ظلم و ستم، فساد و فحشا و بی‌حجابی در جامعه بیداد می‌کرد، تصریح کرد: در رژیم گذشته فقط در شهرهای بزرگ، طرح‌های عمرانی صورت می‌گرفت؛ اما در روستاها خبری از اجرای این طرح‌ها نبود و مردم روستاها ازنظر آب آشامیدنی، راه، برق، خانه بهداشت و دیگر مایحتاج‌ خود در مضیقه بودند.

امام‌جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: دین مبین اسلام دین زور نیست بلکه دین اکرام، برابری و مساوات است پس ما باید خداترس باشیم، تقوا پیشه کنیم و خدا را همیشه در نظر داشته باشیم.

بهجت با اشاره به اینکه تمام اعمال ما زیر ذره‌بین خداست، اضافه کرد: اگر مسلمانان جهان یکپارچه و متحد باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند به آن‌ها تعرض کند در بعضی از کشورهای اسلامی فرمان خدا نادیده گرفته می‌شود و همین امر باعث شده که کشورهای غربی بر مسلمانان غلبه کنند.

وی تأکید کرد: باید همیشه آگاه، هوشیار و بیدارباشیم و دسیسه‌های دشمنان را به خودشان بازگردانیم.

خطیب جمعه‌ی اهل سنت بندرلنگه در پایان به کاستی‌هایی که در بندرلنگه وجود دارد اشاره نمود و افزود: ما با استقامت و پایداری می‌توانیم بر تمام این مشکلات و کاستی‌ها فائق آییم همان‌طوری که در طول 8 سال جنگ تحمیلی با سرفرازی میدان جنگ را به پیروزی تبدیل کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه