English

امروز ساعت ۱۸؛

آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود

بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و بیت شریف امام راحل از ساعت 18 یکشنبه 14 خرداد، با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ، هرساله مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خرداد و در ساعت 9 صبح برگزار می شد که امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و رعایت حال روزه داران، این مراسم به عصر امروز موکول شده است.
به گفته مسئولان برگزاری این مراسم؛ حرم مطهر امام راحل پذیرای زایران استان های همجوار همچون البرز، قم، قزوین و سمنان خواهد بود و پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی سفره اطعام و افطار در تمام صحن های این حرم گسترده خواهد شد.
پیش بینی می شود حدود 250 هزار زایر در این مراسم حضور داشته باشند که سفرا و طلاب خارجی هم بخشی از آنان خواهند بود. علاوه بر آن، حدود 300 خبر نگار از خبرگزاریها مراسم امروز را پوشش خواهند داد که در بین آن ها 30 رسانه خارجی هم حضور دارند.
همچنین بنابر اعلام مسئولان ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای رعایت حال مردم مومن و روزه دار، تنها مراسم بزرگداشت امام در سال جاری این مراسم خواهد بود و مراسم دیگری برگزار نمی شود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه