English

در سال ۱۴۰۱؛

۷۶ هزار زائر اربعین از مرز باشماق تردد کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در سال گذشته ۷۶ هزار زائر از مرز باشماق تردد کردند که یک افتخار برای تمام مدیران و دستگاه های اجرایی استان است.

76 هزار زائر اربعین از مرز باشماق  تردد کردند

به گزارش  خبرگزاری موج کردستان ، مهدی رمضانی در جلسه ستاد اربعین کردستان، گفت: در سال گذشته در کردستان توانستیم تراز مناسبی در بحث اربعین در کشور داشته باشیم اگرچه نارضایتی هایی از سوی زائران وجود داشت اما برای سال اول میزبانی، مناسب بود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته در ایام اربعین ۷۶ هزار زائر از مرز باشماق تردد کردند که یک افتخار برای تمام مدیران و دستگاه های اجرایی استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان توجه به وجه معنوی اربعین را امری مهم عنوان کرد و افزود: اربعین و استفاده از مرز باشماق را می توان در ابعاد مختلف به عنوان یک غنیمت بشماریم و اینکه مرز باشماق به عنوان باب الحسین (ع) معرفی شده، با قصد و نیت خدمت به دستگاه حسینی باشد و باید از نگرش به عنوان کار روزمره اداری پرهیز شود.

رمضانی ادامه داد: تمام دستگاه های عضو ستاد اربعین خود را مکلف بدانند و هر کاری را در حوزه مسئولیت خود با کیفیت و جدیت پیگیری و امکانات لازم را برای مرز باشماق فراهم کنند.

وی یادآور شد: خدمت به اربعین خدمت به استان و توسعه زیرساخت ها است و اربعین همانند کاتالیزوری برای این اتفاق است و آن را تسریع می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: باشماق یک مرز ترانزیتی است و با توجه به پیش بینی ها میزان زائران چند برابر می شود لذا برای امور ترانزیتی مرز باشماق تدبیر اندیشیده شود همچنین زیرساخت هایی تامین شود که مختص به ایام اربعین نباشد و در سال جاری کیفیت خدمت رسانی به زوار ارتقاء یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه