English

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در پی بارش‌های فراگیر اعلام شد

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و اقدامات انجام شده راهداری زمستانی در پی بارش‌های فراگیر برف و باران در استان‌های مختلف کشور اعلام شد.

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در پی بارش‌های فراگیر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل امورعملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران این سازمان با اعلام آخرین وضعیت بارش ها از تاریخ 25 بهمن ماه لغایت ساعت 11 صبح 26 بهمن ماه در محورهای شمالی کشور اظهار داشت: محورهای چالوس(رفت و برگشت) و آزادراه تهران-شمال به علت بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و در محورهای فیروزکوه، هرازو آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

مدیر کل امورعملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران این سازمان افزود: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، لرستان، مرکزی، همدان، قزوین، قم، مازندران، گلستان، البرز و اصفهان هستیم.

بهرامی نیا با اشاره به محورهای مسدود شریانی و غیر شریانی افزود: محورشریانی ریگان-ایرانشهر بر اثرتخریب سیل، مسدود شده است، همچنین محورهای خوانسار-بویین، کوهرنگ-مسجد سلیمان، سروآباد-اورامانات، خمین-الیگودرز، کنارگذر شمالی اراک و خمین –دلیجان از محورهای غیر شریانی هستند که مسدود اعلام شده اند.

وی در خصوص محدودیت های تردد با تغییر مسیر بیان داشت: محور قدیم خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد-پل زال و محور خرم آباد-کوهدشت انجام می شود.

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران این سازمان خاطرنشان کرد: محورهای لاسم-ارجمند و وازک-بلده در استان مازندران، سروآباد-پاوه در استان کردستان، سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، گنجنامه-تویسرکان در استان همدان و محور جدید هشتگرد-طالقان در استان البرز از محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

بهرامی نیا در خصوص اقدامات انجام شده در محورهای درگیر بارش برف بیان کرد: 297محور شریانی در کشور درگیر بارش برف هستند، که تا کنون 33 هزار و 692 باند-کیلومتر برفروبی توسط 1540 نفر-روز نیروهای راهداری و یک هزار و 69 دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه