English

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان :

جاده بانه - سقز روز چهارشنبه بسته می شود

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: جاده بانه - سقز فردا چهارشنبه با هدف جلوگیری از ریزش کوه و سقوط بهمن به مدت چهار ساعت بسته می شود.

جاده بانه - سقز روز چهارشنبه بسته می شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، رامبد نوذری روز سه‌شنبه اظهار کرد: محدودیت تردد در این مسیر فردا چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و در محدوده کیله شین تا گردنه خان به دلیل اجرای عملیات انفجار و برداشت برف در نقاط بهمن خیر اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این عملیات در راستای حفظ امینت کاربران جاده ای انجام می شود، گفت: از مردم انتظار می رود در این چهار ساعت به هیچ عنوان در این مسیر تردد نکنند، ضمن اینکه بعد از انجام عملیات، جاده توسط عوامل راهداری بازگشایی خواهد شد.

استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود.

همچنین جاده های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

استان کردستان حدود هشت هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن راه روستایی و حدود یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر آن هم راه بین‌شهری شامل ۳۲۵ کیلومتر بزرگراه، ۸۸۸ کیلومتر راه اصلی و ۷۰۰ کیلومتر نیز راه فرعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه