English

کمک ۲۵ میلیارد ریالی جامعه کانون سراسری شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور به بازسازی آسیب های ناشی از زلزله شهرستان خوی

اعضای جامعه کانون سراسری شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور با همراهی مدیر کل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی با استاندار آذربایجان غربی نیز دیدار کردند و و مبلغ ۲۵ میلیارد ریال برای روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی کمک کردند.

کمک ۲۵ میلیارد ریالی جامعه کانون سراسری شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور به بازسازی آسیب های ناشی از زلزله شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای ، در ادامه این سفر مهرداد حمداللهی مدیر کل دفترحمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جریان بازدید از شهرک آذر کوهسار و افتتاح شرکت حمل و نقلی کوهسار شهرستان خوی شکوفائی بخش حمل و نقل جاده ای را در گرو همدلی و هم افزایی صنوف و دستگاههای دولتی دانست و آذربایجان غربی را نمونه بارز این همدلی معرفی کرد.

مهرداد حمدالهی با اشاره به ظرفیت های بالای استان در زمینه حمل و نقل گفت: وجود ۲۵ درصد از مرزهای کشور در آذربایجان غربی ظرفیت بسیار بزرگی است و هم دلی و هم افزایی باعث شکوفائی بخش حمل و نقل خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده و تلاش های مسئولین بحث بارنامه های صوری در استان آذربایجان غربی کاهش یافته و به منظور جلوگیری از فرار بار (حمل بدون بارنامه ) نیاز است که تشکل های صنفی همکاری بیشتری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته باشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در آینده نه چندان دور نیز هزینه جریمه حمل بدون بارنامه در سطح کشور با همکاری و هماهنگی پلیس افزایش پیدا خواهد کرد تا بتوانیم جلوی فرار بار را بگیریم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم از آذربایجان غربی به عنوان یک استان حمل و نقلی یاد کرد و گفت: پتانسیل حمل و نقل جاده ای در استان با دارا بودن بیش از ۱۳ هزار کیلومتر بسیار بالاست‌ و در روز های آتی نیز ششمین مرز استان افتتاح خواهد شد تا شاهد رشد افزون حمل و نقل کالای خارجی نیز در این استان خواهیم بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل کشاورزی و معدنی استان آذربایجان غربی مسأله حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است.

آرامون با اشاره به اهمیت نقش صنوف حمل و نقلی در افزایش تعاملات برای توسعه اقتصاد استان و منطقه خاطر نشان کرد: در حوزه حمل و نقل در شهرستان خوی نیز اقدامات قابل توجهی انجام گرفته و راه دسترسی به مجتمع اذرکوهسار به منظور تردد ایمن به طول ۲.۴ کیلومتر آسفالت شد.

این مقام مسئول یادآور شد: صنوف حمل و نقلی در میادین مختلف همبستگی و دلبستگی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به هموطنان ثابت کردند که آخرین حضور آنان برای امدادرسانی و آواربرداری به زلزله زدگان شهرستان خوی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه