English

برقراری پروازهای مسقط به قشم

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم از برقراری پروازهای مسقط به قشم و برعکس که به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، خبر داد و گفت: شمار پروازهای داخلی به ۷۴ سورتی در هفته رسیده است.

برقراری پروازهای مسقط به قشم

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا دهقانی زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به کاهش موارد بیماری، پرواز مسقط به قشم و برعکس در روزهای پنج‌شنبه هر هفته برقرار است.

وی تصریح کرد: ارایه خدمات به مسافران در این پروازها، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی منطبق بر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونای کشور توسط شرکت هواپیمایی قشم انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های قشم ادامه داد: به همراه داشتن پاسخ آزمایش بیماری کووید-19 برای پروازهای خارجی ضروری و مسافران ورودی این پروازها نیز در بدو ورود از نظر درجه تب و اکسیژن خون بررسی می‌شوند.

وی در اظهار کرد: با برقراری پروازها، هم اکنون تعداد پروازهای مسیر خارجی فرودگاه بین‌المللی قشم به ۶ سورتی و شمار پروازهای داخلی به ۷۴ سورتی در هفته رسیده است.

هم اکنون از فرودگاه بین‌المللی قشم به شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، گرگان، دبی و مسقط تردد هوایی برقرار است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه