English

علی رحمتی:

جابه جایی زائران اربعین حسینی با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس انجام می شود

مسئول کمیته حمل ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: جابه جایی زائران اربعین حسینی با 400 دستگاه اتوبوس انجام می شود.

جابه جایی زائران اربعین حسینی با 400 دستگاه اتوبوس انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی مسئول کمیته حمل ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل افزود: امسال برای جابه جایی زائران اربعین حسینی 400 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه ها نخواهیم داشت از اعمال نظارت های ویژه بر عملکرد شرکت های مسافری و ناوگان ها خبر داد و تصریح کرد:تمامی مجتمع های خدماتی رفاهی وبین راهی اماده ارائه خدمات به زوار حسینی بوده و ناوگان ها نیز از نظرمسائل ایمنی و فنی مورد بررسی ویژه قرار گرفته اند.
 
مسئول کمیته حمل ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل مرز خروجی برای برگشت زائران استان اردبیل را مرز خسروی برشمرد و اظهار کرد:زائرانی که با اتوبوس ها قرارداد رفت و برگشت دارند امکان سوار کردن آنها در نقاط مرزی نخواهد بود چرا که این زائران در مرحله اول از طریق ناوگان های حمل ونقل داخلی از مرز به کرمانشاه منتقل شده و از کرمانشاه به استان های مربوطه مراجعه خواهند کرد.
 
عضو شورای ترافیک استان اردبیل از آمادگی راهدارخانه های استان برای استقبال از زائران حسینی خبرداد و گفت: از تاریخ 24 لغایت 29 مهر ماه تمامی ناوگان های اتوبوسی استان بین مرکز استان و مرزهای مشخص شده تردد خواهند کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل ازمردم خواست کسانی که در این ایام قصد مسافرت به سایر شهرها را دارند سفر خود را برای بعد از سوم آبان ماه موکول کرده ویا از طریق سواری و مینی بوس های بین شهری سفر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه