English

علی رحمتی :

۳۵۰۰ اتباع آذری در مراسم راهپیمایی اربعین حضور یافتند

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ اتباع آذری در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشتند.

3500 اتباع آذری در مراسم راهپیمایی اربعین حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل افزود: برنامه‌ریزی برای تردد اتباع جمهوری آذربایجان به کشور عراق با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین وسایل حمل و نقل زائران انجام شده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام می‌یابد که امیدواریم برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تحقق یابد.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ اتباع آذری در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشتند که با ۷۵ دستگاه اتوبوس خدمات جابجایی آنها تامین شد و ایستگاه صلواتی برای زائران اتباع جمهوری آذربایجان در پایانه مرزی بیله سوار تا اربعین حسینی دایر خواهد بود.

عضو شورای اداری استان اردبیل از آمادگی کامل این پایانه جهت استقبال از زائران اتباع خارجی خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی و جلب رضایتمندی آنان به عنوان اولویت اساسی مطرح است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در راستای میزبانی شایسته از زائران جامه عمل بپوشانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه