English

علی رحمتی :

۶۴ سامانه تردد شمار در اردبیل ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 64 سامانه تردد شمار در اردبیل ثبت شده است.

64 سامانه تردد شمار در اردبیل ثبت شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: 63 میلیون و 762 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری در 6 ماه گذشته به ثبت رسیده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین تردد با 6 میلیون و 513 هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس به ثبت رسیده است گفت: علاوه بر 64 سامانه تردد شماری 40 دوربین نظارت تصویری،27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی تصریح کرد: با تامین اعتبارات لازم و حمایت مسئولان ذی‌ربط از جمله فرمانداران این اقدام تداوم خواهد داشت چرا که خط کشی به خصوصی راه‌های روستایی اولویت اساسی ما برای امسال است و درصدد هستیم تا سرعت‌گیرها را آشکار کنیم که در محورهای اصلی این اقدام به اتمام رسیده

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مجهز شدن 167 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به سیستم روشنایی نیز خبر داد و تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌ها را اولویت اصلی خود قرار داده و در این زمینه جز استان‌های پیشروی کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه