English

علی صبحی:

ثبت یک میلیون و ۹۷۱ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور رفت و برگشت اردبیل آستارا با یک میلیون و ۹۷۱ هزار تخلف ثبت شده است.

ثبت یک میلیون و 971 هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی صبحی ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در طی ۶ ماهه گذشته سالجاری ۱۰ میلیون و ۹۰۲ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده است.

او بیان کرد: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور رفت و برگشت اردبیل آستارا با یک میلیون و ۹۷۱ هزار تخلف ثبت شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌های استان را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و افزود: درحال حاضر ۶۴ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین درحال حرکت در محور‌های استان اردبیل فعال است.

صبحی تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته در جهت ارتقای ایمنی محور‌ها و در راستای اجرای مصوبات کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل ۲۲ کیلومتر در طول و ۴۰ نقطه در عرض رامبل یا شیار لرزاننده اجرا شده است.

او نصب ۸۲۵ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در جاده‌های استان اردبیل را درمدت یاد شده را عنوان کرد و گفت: در ۱۰ نقطه از شهرستان‌های مشکین شهر، بیله سوار، گرمی، کوثر و اردبیل سیستم روشنائی بصورت نقطه‌ای با تلاش راهداران ایجاد شده که امیدواریم فرمانداران شهرستان‌ها نیز با تخصیص به موقع اعتبارات راهداری را در ارائه خدمات به مردم بیش از پیش یاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی