English

علی صبحی:

۶۴ سامانه تردد شمار در اردبیل فعالیت دارند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶۴ سامانه تردد شمار، ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعالیت دارند.

64 سامانه تردد شمار در اردبیل فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در پنج ماهه نخست سالجاری بیش از ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

او با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده افزود: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های اردبیل-مشکین شهر با ۱۸۹ هزار تردد و بران-سه راهی سربند در محور پارس آباد ثبت شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت متوسط محور‌های استان اردبیل را ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت در دو محور یاد شده ۸۴ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده‌ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

 صبحی فعالیت ۶۴ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان را عنوان کرد و افزود: در ۵ ماه گذشته بیش از ۸۳۵ هزار تردد سبقت غیرمجاز نیز در استان ثبت شد که بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز با ۷۸ هزار تردد مربوط به محور آستارا اردبیل محدوده گردنه حیران است.

او تصریح کرد: در جهت ارتقای ایمنی محور‌ها و کاهش تلفات گشت‌های تلفیقی پلیس راه و راهداری در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل بطور مستمر و شبانه روزی حضوری فعال دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه