English

علی رحمتی:

برنامه‌های فرهنگی در راهداری اردبیل ترویج می یابد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برنامه‌های فرهنگی در راهداری اردبیل ترویج می یابد و در این زمینه احداث نمازخانه‌ها اولویت اساسی است.

برنامه‌های فرهنگی در راهداری اردبیل ترویج می یابد

​به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اظهار داشت: در راستای خدمت به مسافران و زائران اتباع خارجی حوزه قفقاز،روسیه،گرجستان و جمهوری آذربایجان و ترویج فرهنگ نماز در بین آنان نمازخانه بزرگ اهل بیت(ع) با زیربنای 400 مترمربع اسفندماه سال گذشته در پایانه مرزی بیله سوار مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل توزیع اقلام فرهنگی،سجاده نماز مسافری ،تهیه،تولید و پخش فیلم های کوتاه با موضوع نماز را از اقدامات شورای اقامه نماز این اداره کل عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی ناوگان حمل و نقل عمومی،رسانه ها،سایت ها و فضای مجازی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ آسمانی و ارزشمند نماز تلاش می کنیم.

عضو شورای استان اردبیل نصب بیش از 13 تابلوی معرفی مجتمع های خدماتی در نمازخانه ها این مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را یادآورشد و تصریح کرد:در این تابلوها اطلاعات مربوط به مجتمع ها در معرض دید عموم قرار گرفته و مسافران عزیز می توانند هرگونه شکایات و پیشنهادات خود را جهت بررسی به سامانه های پیامکی 3000141 و 30007070 ارسال کنند.
 
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل انجام بازرسی و نظارت ویژه بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی و نمازخانه های بین راهی در قالب طرح تابستانی راهداری خاطرنشان کرد و گفت: 13 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی درحال ساخت بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم با افتتاح آنها شاهد افزایش فضای نمازخانه ای در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد اقدامات نماز سال 97 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل دومین امتیاز برتر استان را کسب کرده است از تلاش های مسئولان راهداری استان در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز دردانی کرد.

عبدی تعامل و همکاری ستاد اقامه نماز استان و شورای اقامه نماز اداره کل راهداری را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از حضور روحانیت معزز در تمام ادارات تابعه خود در جهت گسترش فرهنگ آسمانی نماز به نحو احسن استفاده می کند
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی