English

علی رحمتی:

طرح های عمرانی حوزه راهداری اردبیل اجرا می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طرح های عمرانی حوزه راهداری اردبیل اجرا می شود.

طرح های عمرانی حوزه راهداری اردبیل اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل توسعه و آبادانی راه روستای کمر را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه درسال جاری شاهد تسهیل در عبور ومرور اهالی پرتلاش روستاهای کمر هشجین، گاو و بخش کاغذکنان استان آذربایجانشرقی خواهیم بود.

وی حل مشکلات مردم و خدمت به آنان را بزرگترین مدال افتخار برای مسئولان دانست و افزود: در بازدید فنی امروز که معاون بنیاد برکت نیز حضور داشت تصمیمات لازم جهت حل مشکلات اعتباری طرح و اتمام مراحل اجرای عرشه پل 120 متری با سه دهنه 40 متری بر روی رودخانه قزل اوزن اتخاذ شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به این که  طرح های عمرانی حوزه راهداری اردبیل اجرا می شود افزود: 7 کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر چندین سال قبل اجرا شده بود و 7 کیلومتر دیگر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال بهسازی ، شن ریزی و ترانشه برداری است.

رحمتی با بیان اینکه با دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرای این پروژه در اولویت کاری راهداران دیار سبلان قرار گرفته تصریح کرد: عملیات بهسازی،شن ریزی و ترانشه برداری راه روستای کمر از توابع بخش خورش رستم شهرستان خلخال با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت اجرا می شود.

عضو شورای اداری استان اردبیل حجم خاکبرداری این پروژه را 175 هزار متر مکعب عنوان و اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران بهسازی راه روستای کمر تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان با اشاره به اینکه سطح ارتفاع اجرای این پروژه 750 متر است گفت: اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و مابقی  مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجانشرقی انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی