English

فرماندار چالوس خبر داد؛

ورود تیم بازرسی کشور به چالوس در سال جدید / شوراها و دهیاران پاسخگو باشند

فرماندار چالوس با بیان اینکه علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد، گفت: تیم بازرسی کشور از سال جدید به شهرستان چالوس وارد می‌شود و این یعنی تمامی دهیاران، شوراها و مدیران شهرستان باید نسبت به شفاف‌سازی فعالیت‌های خود با ارائه مستندات و مدارک اقدام کنند.

ورود تیم بازرسی کشور به چالوس در سال جدید / شوراها و دهیاران پاسخگو باشند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

‍، محمد شریفی در نشست با دهیاران و رؤسای شوراهای بخش مرکزی شهرستان چالوس اظهار داشت: انتخابات نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری به خوبی در شهرستان برگزار شد. ضمن تقدیر از تلاش‌های نماینده فعلی مجلس، به منتخب مردم در این دوره از انتخابات تبریک عرض می‌کنیم.

وی با بیان اینکه علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد، ادامه داد: تیم بازرسی کشور از سال جدید به شهرستان چالوس وارد می‌شود و این یعنی تمامی دهیاران، شوراها و مدیران شهرستان باید نسبت به شفاف‌سازی فعالیت‌های خود با ارائه مستندات و مدارک اقدام کنند.

فرماندار چالوس گفت: نرم افزاری در اختیار نهادهای نظارتی وجود دارد به نام نرم‌افزار زمین که با آن میزان فعل و انفعالات و ساخت و سازها و تخریب‌های منابع ملی و... در بازه‌های مختلف قابل مشاهده و مقایسه است. و نهادهای نظارتی نسبت به تغییرات صورت گرفته در آن دهیاری‌ها و مدیران مرتبط را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی افزود: فرماندار و بخشداران از دهیاران خود دفاع می‌کنند به شرط آنکه دهیاران نیز نسبت به ارائه مستندات و نامه‌نگاری‌ها و هشدارهای لازم و به موقع اقدام کرده باشند و دستگاه‌های ذیربط را در جریان قرار داده باشند.

شریفی بیان داشت: ساخت و سازهای بی‌رویه و خارج از مناطق مشخص و در منابع ملی یا زمین های جنگلی و جلگه‌ای که یک شبه اتفاق نمی‌افتد، بنابراین دهیار یا مدیری قابل دفاع است که در صورت برخورد و مشاهده، امور بازدارنده و گزارش تخلفات را ارایه داده باشد.

وی گفت: تأیید و تصویب مصوبات در کمیته انطباق بسیار ضروری و الزامی است. و تطبیق کار صورت گرفته با مشخصات کامل و میزان هزینه آن طبق تاریخ، از نکاتی است که مورد توجه بازرسین است و اگر کوچکترین ایرادی وارد باشد به لحاظ قانونی برخورد صورت می‌گیرد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه واگذاری پروژه‌ها و مناقصه‌ها به پیمانکاران بومی از تأکیدات ما به مدیران بالادستی است، تصریح کرد: به ویژه در ورزش و شیلات در مدت اخیر پیگیری صورت گرفته است.

وی عنوان داشت: ۸۰ میلیارد ریال درخواست اعتبار از طرف وزارت کشور برای ساماندهی رودخانه سردآبرود ( لایروبی، دیوار حفاظتی و برید عرضی و...) به سازمان برنامه و بودجه زده شده و در صورت تخصیص امور مربوط به آن انجام خواهد گرفت.

واگذاری آب گرم دلیر به شورا و دهیاری محل با ترک تشریفات و واگذاری موقت انجام شد تا نسبت به ساماندهی آن و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم اقدام شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه