English

فرماندار چالوس خبر داد؛

افتتاح و بهره برداری از ۴۳ پروژه عمرانی در دهه فجر چالوس

فرماندار چالوس از افتتاح و بهره برداری از ۴۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال در شهرستان چالوس خبر داد.

افتتاح و بهره برداری از ۴۳ پروژه عمرانی در دهه فجر چالوس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمد شریفی در نشست با خبرنگاران که به‌ مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان چالوس باید در پایان هر هفته حداقل یک فیلم دو دقیقه‌ای از مهم‌ترین فعالیت‌های خود را جهت گزارش عملکرد به مردم ارائه کنند.

وی ادامه داد: مردم حق دارند بدانند در جلسات مدیران دستگاه‌ها چه چیز اتفاقاتی می افتد و این به سود توسعه منطقه و مردم است. 

فرماندار چالوس با ابراز گلایه از مدیران برخی دستگاه‌ها که بدون اجرای مصوبات فقط به‌ دنبال برگزاری جلسات هستند، تصریح کرد: پروژه‌های بر زمین‌ مانده از گذشته باید از سوی مدیران پیگیری جدی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران اسیر جلسات شده‌اند و مصوبات زیادی دارند که بر زمین مانده است، افزود: برخی پروژه‌ها از جمله زیرگذر شهرک نواب مشمول زمان شده است.

شریفی بیان داشت: برخی پیگیری‌ها در حد شهرستانی است و بنابراین ضروری است خود فرماندار پیگیر شود؛ اما برخی دیگر نیازمند پیگیری استانی و ملی است.

وی در ادامه به برنامه دهه فجر اشاره کرد و عنوان داشت: در دهه فجر امسال ۷۰۰ برنامه فرهنگی، عمرانی و اجتماعی برنامه‌ریزی شده است که مهم‌ترین آنها اجرای طرح‌های هادی، چمن مصنوعی، سالن ورزشی، پل، طرح‌های زیربنایی، برق و آب می باشد.

فرماندار چالوس تعداد پروژه‌های عمرانی این شهرستان را ۴۳ پروژه با اعتبار ۳۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با این تعداد پروژه برای ۲۸ نفر اشتغالزایی شد و در مجموع ۴۶ پروژه با اشتغال به‌ کار ۵۸ نفر به ارزش ۵۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دهه فجر امسال در چالوس افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی همچنین از سالن ورزشی مرزن‌آباد با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به‌عنوان مهم‌ترین پروژه‌ یاد کرد و افزود: کلانتری ۱۴ هچیرود با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد که زمینه اشتغال ۵۵ نفر را فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه