English

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران:

دولت برای توانمندسازی روستاها برنامه دارد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، گفت: دولت برای رونق تولید و اشتغال پایدار و نیز توانمند سازی روستاها برنامه دارد و این توانمند سازی در ۵۰۰ روستای مازندران آغاز شد. ‎

دولت برای توانمندسازی روستاها برنامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی اصغر احمدی در جمع مردم بخش بندپی غربی و لاله آباد در بابل، اظهار داشت: توانمندسازی ۵۰۰ روستای مازندران در دولت سیزدهم آغاز شد که این امر زمینه رونق اقتصادی روستاها را فراهم می کند.

وی ادامه داد: برای توانمندسازی این روستاها دولت برای هر روستا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته که یکصد روستای مازندران این اعتبار را دریافت کردند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، گفت: بقیه روستاها به مرور زمان بر اساس آموزش هایی که به آنها داده می شود اعتبار مد نظر را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس مطالعه انجام شده هر کدام از این روستاها بر اساس ظرفیت موجود در منطقه خود سرمایه گذاری خواهند کرد، افزود: بسیاری از جوانان روستا که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند از این طرح استقبال کردند.

احمدی بیان داشت: استفاده از ظرفیت دانش بنیان برای کاهش هزینه و رونق تولید کیفی از جمله سرمایه گذاری های انجام شده برای این روستاهاست.

وی گفت: اگر خواهان اشتغال پایدار در روستاها هستیم باید رونق تولید را مد نظر قرار دهیم و با حضور جوانان تحصیل کرده این امر شتاب خواهد گرفت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در برگزاری انتخابات پرشور تأکید کرد و گفت: مردم روستا همچنان که در امنیت غذایی کشور اثر گذار هستند در طول انقلاب اسلامی شرکت حماسی در انتخابات داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه