English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

سیستم اداری شهرداری‌های مازندران نظام مند می شوند

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: در راستای ارتقای بهره وری و تکریم ارباب رجوع پاسخگویی به مراجعات شهروندان و امور اداری شهرداری‌ها نظام مند می‌شود.

سیستم اداری شهرداری‌های مازندران نظام مند می شوند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، احمد توکلی در بازدید از شهرداری محموآباد در پی سفر شهرستانی استاندار و هیأت مدیران استان با بیان اینکه شهرداری‌های مازندران از قابلیت بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت موجود شهرداری‌ها، نیاز است تا در حوزه مدیریت شهری و طرح‌های عمرانی شهری اقدامات مؤثر و ماندگاری انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه انجام امور شهروندان توسط دولت الکترونیک از سیاست های دولت سیزدهم است، ادامه داد: توجه به این بخش و پاسخگویی سریع و صحیح به شهروندان توسط شهرداری ها مازندران در راستای سیاست های دولت، از خواسته‌های استاندار و حوزه معاونت عمرانی است و بر توجه به دولت الکترونیک نیز تاکید می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از نظام مند شدن پاسخگویی به مراجعات شهروندان و امور اداری شهرداری‌های مازندران خبر داد و افزود: توجه به بخش فضاهای فیزیکی شهرداری های استان به ویژه در شهرهای مهم نیز از برنامه های جدی نظام مندسازی شهرداری هاست.

وی با بیان اینکه شهرداری های استان از قابلیت بالا در اجرای طرح‌های عمرانی مهم برخوردار هستند، تصریح کرد: برای ایام‌الله دهه فجر امسال نیز در حوزه شهری طرح‌های عمرانی خوبی به‌ بهره برداری خواهد رسید و همچنین طرح‌های مهم دیگری در حال اجرا است که در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه