English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اکثریت دانشجویان ما پای انقلاب و نظام هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دانشجویان نقش های خوبی در تاریخ انقلاب ایجاد کردند، گفت: اکثریت دانشجویان ما پای انقلاب و نظام هستند.

اکثریت دانشجویان ما پای انقلاب و نظام هستند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله محمد باقر لائینی در آیین گرامیداشت هشتمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم شهرستان چالوس، شهید مهندس مصطفی شیخ الاسلامی و گرامیداشت یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دنیای غرب روش زندگی دینی ما را نمی پسندند و به دنبال القای روش زندگی خود هستند، اظهار داشت: حجاب و عفافی که در دینی خودمان داریم، حریم و محرم و... دنیای غرب بر نمی تابند و می خواهند سبک زندگی خود را بر ما تحمیل کنند.

وی ادامه داد: خداوند به ما مسلمانان می فرماید دشمنان از دین و آیین زندگی و روش زندگی شما  خوششان نمی اید و جنگ ترکیبی راه می اندازند تا مسلمانان را به روش خود در بیاورند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دنیای غرب حتی قبله ما را نیز قبول ندارند، گفت: قبله عده ای شرق است، عده ای غرب و عده ای پاریس و واشنگتن است و چشم و گوششان آنجاست که ببینند انها چه می گویند.

وی با اشاره به اینکه جنگ، جنگ قبله است، تصریح کرد: قبله ما باید شهدا باشند و آنها قبله ما هستند و برای ما آرمان و راه شهدا مهم است و باید در مسیر خدا بود نه آنکه چشم به غرب و شرق داشت.

آیت الله لائینی به شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» پرداخت و افزود: زمانی قبله مملکت ما پاریس و واشنگتن بود اما آن زمان گذشت و قبله ما تغییر کرد و مملکت ما مملکت امام زمان است و آمریکا و اسرائیل از این می ترسند.

وی همچنین به روز 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و عنوان داشت: دانشجویان نقش های خوبی در تاریخ انقلاب ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: واقعه 16 آذر و تسخیر لانه جاسوسی تصویر ارزشمندی در کارنامه دانشجویان ما است.

وی به جریان آزادسازی هویزه و دفاع از آن اشاره کرد و اظهار داشت: شهید علم الهدی دانشجو بود و به همراه جمعی دیگر در برابر تانک های بعثی ها ایستادند و تا پای جان مقاومت کردند.

آیت الله لائینی در پایان تأکید کرد: اکثریت دانشجویان ما پای انقلاب و نظام هستند.

لازم به ذکر است؛ در ابتدای این مراسم، پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایتمدار چالوس با شکوه خاصی تشییع شد و مراسم گرامیداشت این شهید والامقام نیز همراه با مراسم هشتمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم شهرستان چالوس، شهید مهندس مصطفی شیخ الاسلامی در مسجد جامع چالوس برگزار گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه