English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

همایش اربعین به عنوان یک شاه کلید مطرح است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: همایش اربعین به عنوان یک شاه کلید مطرح است و دنیا از این همایش همواره ترسی به دل دارد و با تحرکات خود و سیاست‌های خبری خود قصد کم رنگ نشان دادن این همایش عظیم جهان اسلام را دارد.

همایش اربعین به عنوان یک شاه کلید مطرح است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدی لایینی در خطبه نماز جمعه این هفته ساری اظهار داشت: همایش اربعین به عنوان یک شاه کلید مطرح است و دنیا از این همایش همواره ترسی به دل دارد و با تحرکات خود و سیاست‌های خبری خود قصد کم رنگ نشان دادن این همایش عظیم جهان اسلام را دارد.

وی ادامه داد: مردم خوب مازندران و کشور با احساس پاک مراسم گرامیداشت اربعین را برگزار کردند تا شور و شعور حسینی (ع) هم برای زائران و هم برای جاماندگان به نحوی برقرار شود که این شکوه، ثبت برگ زرینی در دفتر ارادت به اهل بیت را به همراه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: استقرار 35 موکب از مازندران در این ایام برای خدمات به زائران و تأمین امنیت 22 میلیون زائر در کشور عراق با تلاش جانانه نیرو‌های امنیتی و سربازان گمنام میسر شد و این امنیت موجب برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حماسه حسینی گردید و به همین منظور از دولت و ملت و نهاد‌های امنیتی عراق کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی با اشاره به روز 28 صفر روز وقف تأکید کرد: وقف یکی از عبادت‌ها و احسان‌های مهم به شمار می‌رود، زیرا بسیاری از مجالس و محافل از موقوفاتی بهره می‌برند که گذشتگان صدقه جاریه به یادگار گذاشته اند و سابقه مردم مازندران به خوبی گویای استقبال مردم مازندران از این سنت حسنه و باید به نسل‌های آینده هم انتقال داده شود.

آیت الله لائینی تصریح کرد: دغدغه این روز‌های کشاورزان از برنج تا مرکبات و با توجه به تولید 3 میلیون تن تولید باغی نیاز به تقویت صادرات است که کشور‌های عربی و کشور‌های همسایه دریای خزر مشتری خوب برای محصولات ما هستند و با توسعه و توجه بیشتر به صادرات، دغدغه کشاورزان کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: اعتماد و سپردن امور کار‌ها به مردم برای اداره کردن جامعه و واگذاری امور به مردم موجب پیشرفت بیشتر می‌شود که یاد قیام 17 شهریور سال 57 نماد شکستن دیوار ظلم و دریچه‌ای برای استقلال و پیشرفت کشور بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه