English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران اتحاد بی سابقه خود از فلسطین مظلوم را به نمایش گذاشتند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امت اسلامی ایران با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اعلام خشم و انزجار نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل، اتحاد و همدلی بی سابقه خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

ملت ایران اتحاد بی سابقه خود از فلسطین مظلوم را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در راهپیمایی جهانی روز قدس در ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  مردم مازندران با شرکت در راهپیمایی روز قدس به وظیفه و تکلیف عبادی سیاسی خود در حمایت از مظلومان عمل کردند.

وی ادامه داد : در سایه مقاومت و مبارزه مسلحانه، ملت مظلوم فلسطین امروز قوی‌تر از گذشته و رژیم منحوس و اشغالگر قدس نیز به مراتب ضعیف‌تر از گذشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد : بیشتر مردم فلطسین مبارزه مسلحانه با اسراییل را راهکار آزادی قدس شریف و آزادی مردم این سرزمین می دانند و اکنون این راهکار نیز خوب جواب داده است.

امام جمعه ساری گفت: مبارزه مسلحانه از مردم فلسطین ضعیت، اکنون یک فلسطینی قوی ساخته است و به برکت همین امر نیز نیروهای مقاومت با موشک های نقطه زدن با ارتش اسراییل در جنگ هستند و تمام خیابان‌های اسراییل غاصب آشوب، انفجار و تظاهرات است.

وی با اظهار این که امنیت نظام اسلامی در گرو مبارزه مردم فلسطین، حوزه مقاومت و نیروهای مدافع حرم است، افزود: سنت و راهبرد خداوند متعال، حمایت از مستضعفان و هلاکت مستکبران است و این باید سرلوحه تمام امت اسلامی قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه