English

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء:

مردم ، پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت : ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب با حضور در عرصه‌های مختلف ثابت کردند که همچنان پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور جاری کشور را نخواهد داد.

مردم ، پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری اظهار داشت : لازمه مقابله با توطئه‌های سازمان یافته دشمنان، تبعیت از رهبری و داشتن بصیرت سیاسی است.

وی ادامه داد: وجود مقام معظم رهبری بالاترین نعمت خداوند متعال به ملت شریف ایران اسلامی است که در سایه درایت این رهبر فرزانه به رستگاری و سعادت رسیدند.

وی گفت: ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب با حضور در عرصه‌های مختلف ثابت کردند که همچنان پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور جاری کشور را نخواهد داد.

سردار اسدی افزود: دشمنان این مرز و بوم بدانند که با حضور با بصیرت مردم در تمامی صحنه‌ها تمامی افکار و توطئه‌های دشمنان در میز مذاکرات شوم آن‌ها به بن بست خواهد رسید.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه مازندران با تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته است گفت: حضور با شکوه مردم دیار علویان در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی نشات گرفته از بصیرت مردمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه